Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis mig din facebook konkurrence

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Der har ofte været indlæg her på Amino med personer der enten har opstartet Facebook konkurrencer, eller har spurgt om råd til hvordan man bedst opstarter en Facebook konkurrence.

Jeg vil gerne hjælpe med eksponeringen af disse konkurrencer. Så har du en Facebook konkurrence, så er du velkommen til at få den på min oversigt over Facebook konkurrencer.

Du tilføjer den via Tilføj konkurrence.

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 00:52

Hej Erik.

Hvor mange besøgende har du på din side? 

Men super initativ, fedt du vil hjælpe andre! (Jeg har selv et par konkurrencer som jeg muligvis vil tilføje)

Mvh. FSH

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:16

fsh93a:

Hvor mange besøgende har du på din side?

Det er en forretningshemmelighed ;-)

Men jeg kan fortælle at der ofte søges på facebook konkurrencer på min side, samt at flere brugere har skrevet mails for at høre om der ikke kom en oversigt over facebook konkurrencer. Så interessen er der bestemt fra brugernes side. Nu mangler der bare nogle flere konkurrencer i oversigten :-)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:20

Det er et sjovt tiltag du har dig der.

Du bør lige rette "Vis flere info om konkurrencen" til mere info eller flere informationer.

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 10:30

Patrick Olsen:

Det er et sjovt tiltag du har dig der.

Du bør lige rette "Vis flere info om konkurrencen" til mere info eller flere informationer.

Tak for tippet. Jeg har i stedet rettet til "Vis ekstra beskrivelse og evt. billede", da det er mere konkret :-)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 10:31

Yes Thumb up

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 14:20

Jeg ved ikke hvor let en Facebook side er at sætte op, men jeg har oplevet mange tilmeldinger, som jeg ikke har kunnet godkende.

Et af kravene for at tilføje en konkurrence til min side er, at man skal linke direkte til konkurrencen/konkurrencebeskrivelse, og altså ikke til en forside eller lignende. Jeg har oplevet mange tilmeldinger hvor der linkes direkte til en Facebook gruppes forside eller til gruppens væg. Der er ofte en besked på væggen om konkurrencen, eller en boks i venstre menu der fortæller om konkurrencen, men dette er altså slet ikke tydeligt nok efter min smag.

Hvis en bruger besøger en konkurrence via et link fra min side, så skal det være tydeligt hvordan man deltager, hvad man kan vinde, vilkår osv.

Kan man ikke lave dette direkte på Facebook, så lav en ekstern side der fortæller disse ting, og hvor alt er super tydeligt. Et link til denne side vil sagtens kunne godkendes :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)