Mit umiddelbare førstehåndsindtryk, uden at læse hvad du laver eller noget. så viser du med den gl. side at du gør noget for mig, massage, velvær m.v. men den nye side viser mig kun en smuk kvinde, jeg så ser i mange forskellige sitationer, men jeg ser ikke at du gør noget for mig. Så den nye side får mig ikke til at læse videre..
Jeg kan faktisk bedre lide den gamle side, den fortæller/viser hvad det er du tilbyder, hvorimod den nye mere minder om en side for en eller anden konsulent eller noget i den stil, varmen fra den gamle side er helt væk på den nye.
Jeg opgav hurtigt at læse på den nye side og vendte tilbage til den gamle for at se hvad du faktisk tilbød, det er enten en ommer eller gå tilbage til den gamle og få en til at hjælpe dig med at få den optimeret for et mersalg.
Jeg kan anbefale Mikkel herinde fra, han er super skrap til sådan noget.
Han leverer top arbejde og han tage ikke den store pris for det han laver, men det er prof. arbejde, bare sig at jeg har sendt dig og at han skal give dig en ordentlig pris :) han er i øjeblikket ved at implementere mit nye design.