Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmører/udviklere søges til opstart af virksomhed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har et par unikke (web-baserede) idéer og søger derfor programmører/udviklere, der kan lave en hjemmeside i stil med: (målgruppen er dog anderledes)

www.Just-Eat.dk 

www.e-takeaway.dk

Kan du/dit firma opbygge en tilsvarende hjemmeside så send mig venligst en PB eller evt. oplys din email.

Idéerne drøftes personligt med dig/jer efter aftale. Jeg bor i København.

TAK

NB! Det tiltænkte domain (første ide) er pt. ledigt og siden bliver også lidt mere avanceret end de nævnte sider, justeat, e-takeaway.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick,

Flot hjmmeside. Har du/I nogle kunde referencer?

Fra Odense NV
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 101
Fra  Swift Media Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu skriver du ikke klart, om du er på udkig efter at købe dig til din side, eller finde sammen med nogle programmøre, som frivilligt ønsker at lægge tid i det.

Skulle førstnævnte scenarie være tilfældet, er du velkommen til at kontakte os. Så finder vi ud af et attraktivt uforpligtende tilbud på din side. Du finder vores kontaktoplysninger på vores hjemmeside www.swiftmedia.dk.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

ideman:

Hej Patrick,

Flot hjmmeside. Har du/I nogle kunde referencer?

Klart :) Du sender mig bare en mail.

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mit firma kan levere en totalløsning, med design, logo, programmering, hosting, m.v.
Vi leverer professionelle produkter til yderst konkurrencedygtige priser, og går op i høj kvalitet Smile

Er du interesseret I en sikker samarbejdspartner, så send mig en email med spørgsmål eller ønsker.

Fortsat god aften.

Venligste hilsner,

Sune

Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Swift Media:

Hej,

Nu skriver du ikke klart, om du er på udkig efter at købe dig til din side, eller finde sammen med nogle programmøre, som frivilligt ønsker at lægge tid i det.

Skulle førstnævnte scenarie være tilfældet, er du velkommen til at kontakte os. Så finder vi ud af et attraktivt uforpligtende tilbud på din side. Du finder vores kontaktoplysninger på vores hjemmeside www.swiftmedia.dk.

Beklager, jeg ikke skrev klart nok; troede dog, at titlen var klar: "Programmører/udviklere søges.."

Programmører skal ikke arbejde gratis for mig (heller ikke for andre), hvis det er det, du mener.

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)