Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil I være så venlige, at give mig noget feedback?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej flinke Amino'er :)

Jeg er i fuld gang med at blogge :)

www.chrjohnsen.dk

Vil I være så venlige, at give mig noget feedback? :)

- Er sidens indhold nyttig for dig? Kan du bruge det til noget?

Mvh. Blogman! :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 19:20

Jeg synes din side er dejlig simpel og meget let at finde rundt i.
Indholdet er godt og brugbart.

Jeg synes ikke at der er noget at sætte en finger på.
Jeg vil hvertfald følge med på din blod den kommende tid. :-)

Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 19:29

Tusind tak Mikkel!

Det varmer! Regner med, at der kommer et nyt indlæg i aften :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 19:31

Hej 

Først vil jeg starte med at sige, at din underoverskrifter skal være mindre end dine hovedoverskrifter i dine blogindlæg.

Derudover vil nogle flere billeder gøre dit site mere spændende og appetitlig at læse. Et eller to billeder er nok, måske et af dig selv.

Når man kommer ind på din side, kan man ikke lige umiddelbart se hvad det er for en slags blog du laver. Der var heller ikke noget der fangede min interesse, til at læse dine blogs. Så nogle fangende overskrifter der fortæller om dit site vil være godt.

Håber du kan bruge det (:

Hilsen Nicklas

Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 19:37

De overskrifter jeg har lavet, skal jo netop fange læseren. Giver dig ret i, at jeg nok skal have mig et andet template, men har bare ikke fundet det rette "blog" template.

Det med underoverskifterne skal jeg da nok lige kigge på :)

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:38

Jeg skrev et indlæg i en anden debat igår, som jeg tror at du også ville kunne få glæde af :-)

TheisM:

Jeg synes det er super fedt at du har fået dig en blog. Når det er sagt, vil jeg så også sige at dine blog-indlæg falder lidt i samme grøft, som mange andre unge iværksætteres blog-indlæg ofte gør.

I indlægget Gør det du er bedst til! kommer du med en masse pointer, deriblandt nogle der er gode og velbegrundede, men også nogle som jeg ikke skal kalde hverken gode eller dårlige, men som ihvertfald står ubegrundede hen. Jeg mener at man skal passe på med at skrive en laaaaang tekst, hvor man kommer med en masse super gode råd i påstandsform, men ikke altid får begrundet dem ordentligt, for - især på internettet, hvor gud og hver mand kan skrive deres holdninger - er manglende legitimitet noget der kan gøre selv den bedste tekst fuldstændig ligegyldig. Hvis du derimod sørger for at dine argumenter altid er velbegrundede, vil din legitimitet ligeså stille blive bygget op, og en skønne dag vil du måske kunne skrive blog-indlæg hvor du ikke behøver at begrunde hver lille påstand, for så vil du have opbygget en legitimitet der i sig selv kan bære de påstande du kommer med.

Og alt det her, bringer mig så videre til min pointe, som er: Find et mere snævert fokus i dine blog-indlæg. Hvis du gør dette, vil det blive meget mere overskueligt at argumentere for alle dine pointer, og du vil derved få chancen for virkelig at fange folk med din blog-indlæg. En helt anden ting er, at ved at vælge et mere snævert fokus, slipper du også for at komme til at skrive et rigtig generelt blog-indlæg, som folk egentlig også kunne læse andre steder. På den måde bliver din blog mere unik, hvilket vel aldrig er en dårlig ting.

Jeg håber at du også kan bruge det, og held og lykke med din blog :-)

Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 19:41

Hej TheisM - tak for feedback :)

Jeg ved godt, at jeg skal finde en niche. Men har bare en stor lyst til, at hjælpe andre. Har prøvet, at begrænse mig inden for blogging/wordpress. :)

Har du evt. nogle idéer? Og du kender vel ikke et godt blog-template? :)

Fra Århus
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Sailport Skrevet kl. 19:47

Mr. Danmark:

De overskrifter jeg har lavet, skal jo netop fange læseren. Giver dig ret i, at jeg nok skal have mig et andet template, men har bare ikke fundet det rette "blog" template.

Ja undskyld, jeg formulerede mig forkert, der er intet galt med dine overskrifter på blogindlægene. Det jeg mente var, at det ville godt med en overskrift, der fortæller om hvad der for en slags blog du har. Det er hvert fald noget der gør at jeg forlader sådanne sider (:

Tilmeldt 17. Aug 10
Skrevet kl. 19:49

Okay, f. eks oppe i headeren, der hvor der står "CHRJOHNSEN - Om alt jeg ved"

Der kunne jeg ændre det til: "CHRJOHNSEN - Din guide til Wordpress"? :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:50

logo

• jeg synes der mangler logo på siden der fortæller hvad siden omhandler

hvad går siden ud på

hvad går siden ud på forstår jeg ikke helt om jer siden kunne jeg ikke finde

personlighed

• hvem er du , siden virker meget personlig navn står i domænet, jeg ser intet på siden om dig

forsiden

• forsiden lidt uoverskuelig der er kun overskrifter i teksten , intet småt tekst neden under overskriften.

underoverskifter

• under sider må gerne være enkle underskrifter jeg er lidt dårlige til at overskue tekster lange med ingen overskifter der deler teksten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)