Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der et program til at lave fakturaer i?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 02:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal så småt til at udskrive fakturaer, dels på min indretningshjæl og dels mine møbler jeg sælger men ved ikke om jeg i starten bare kan gøre dette i word eller om der findes et proffesionelt program til dette??

Skal dels bruges til kunden men også til kommunen fordi alt jeg tjener i første omgang skal modregnes min kontanthjælp....

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 02:39
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 02:54

Hmmm så fint ud og prøvede at downloade det og installere det men det skulle danne et nyt menupunkt i word men det har det altså ikke gjort..... har prøvet at genstarte pc en

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 09:43

Hej

Jeg vil anbefale at du kigger på vP Faktura fra www.vipilon.dk . Det er et billigt og nemt faktureringsprogram, som også kan sende e-Faktura til det offentlige.
Du kan downloade programmet og prøve det gratis i 30 dage.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
Vipilon ApS

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 10:37

Hej Lone

Der findes mange programmer og webtjenester, som du kan bruge.

Men du skal også gerne have styr på resten af regnskabet.

Så i stedet for at gøre et dobbeltarbejde - enten for dig selv eller en som hjælper dig med regnskabet, så vil jeg anbefale at benytte et regnskabssystem til det.

Helst et, hvor I begge kan have adgang til det, så du kan stå for fakturering og indkøb, og bogholderen kan bogføre det.

Du skriver også, at du overfor kommunen skal dokumentere via fakturaer, hvor meget du tjener - også ved salg af dine møbler.

Er det møbler, du allerede har - eller er det møbler, du selv fabrikere?

Uanset hvad, så har de jo også en købspris - enten møblerne eller delene de samles af. Og det du tjener er jo forskellen mellem salg og køb.

Du må gerne købe møblerne af dig selv, men hvad reglerne specifik er for det, må du hellere stille i et selvstændigt spørgsmål, da det måske har en betydning, når du er kontanthjælpsmodtager.

Hvis du er eller skal være momsregistreret, så er der yderligere forhold, du skal være opmærksom på - og som igen kan være specielle, når du er kontanthjælpsmodtager.

Med et regnskabssystem har du styr på alle disse oplysninger, som kommunen måske gerne vil vide, da dine fakturaer til kunderne ikke siger alt om det du tjener.

Som du kan se nedenfor tilbyder vi regnskabssystemet SALDI, hvor fakturaer bogføres automatisk, så det er let at udligne dem, når kunden betaler - og det er gratis med op til 300 posteringer årligt (ca. 50 fakturaer).

Hvis man kun er interesseret i at kunne fakturere, så kan man slå automatisk bogføring og dermed posteringer fra, og dermed bliver SALDI til et gratis faktureringsprogram uden begrænsning.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Fra  DM Revisionsfirma af 1993 Skrevet kl. 10:46

Jeg er enig med Claus fremlæggelse

Du kan lige så godt fra start af, benytte et af de bogføringssystemer som også indeholder en funktion til at skrive fakturaer, endvidere er det også vigtigt at du relativt tidligt i din opstart for noget professionelt hjem til det administrative.

mvh

Dennis Malle
DMREVISION.DK 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Skrevet kl. 11:08

Ja, det er nok korrekt hvad I siger.....

Må lige undersøge mulighederne.....

Ville bare gerne her i starten kunne komme nemt igang....

Har ikke så mange kunder endnu.....

Fra Herning
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:38

Du kan købe Microsoft C5 Light. Det koster vist små 2000,-, men så kan du også klare hele din bogføringsdel der..

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 16:13

Nørager   ....   du  ved  da  godt  hvad  Light  her  betyder ???

Nemlig  retten   når  Lone  forhåbentlig  vokser  fra  Light-begrænsningerne;  så  koster  det  rigtig  mange  gode  dkr.  i  tillæg   Det  er  jo  ikke usædvanligt  at  folk  der  troede  de  havde  købt   LØSNINGEN  qua  det  C5Light    til de  små  2-3.000 kr.  -  inden  der  er gået  et  år  så  står  de  med  tilkøbsmoduler  til  det smarte  program  for  mellem   5.000  til  10.000 kr.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:18
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)