Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sne rydnings virksomhed - Regler?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du udsteder en faktura til kunden.

dit navn. adresse, tel.

ydelse og beløb

Kundens navn og adresse ( tel.)

Der er ikke moms på sålænge du ikke er momsregistreret.

Vedr. betaling til eksterne konsulenter, så laver de en regning til dig, som du udbetaler efter.

Konsulenterne skal selv sørge for at indberette til skat - ligesom du også selv skal indberette din indtægt.

Så tror jeg ikke der var mere ?

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 15:50

Okay, TUSIND tak!!! for dit svar:)

Men skal jeg gøre det hvis jeg ikke har et firma, og jeg er under 18?:)

Cyberman29

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:59

Ja.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:36

Okay, men kan du sige præcist hvad man skal gøre når kunden bestiller, og hvad jeg så skal gøre efterfølgende... en slags guide:)

Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:31

Jimi Hove:

Henrik Skov:
DOOOOH HVORFOR ER JEG IKKE KOMMET PÅ DEN IDÉ NOGET FØR :-) 

Tror jeg bare du skal være glad for. Deres priser på snerydning er baseret på abonnementer. Sidste sæson skulle man ud og lave snerydning 29 gange. Prøv at divider det med deres priser på snerydning, og du vil se at de nok ikke er her så længe. Men god fornøjelse med markedsføring af deres koncept :-)

Det er også et fup firma

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 14:16

Hvis du vil køre det straight (kan jeg ikke helt gennemskue) så synes jeg du skal tage kontakt til told og skat i dit område. Det er lidt triggy at ville lave firma, uden helt at gøre det alligevel. Og hvis du gerne vil ansætte folk til at arbejde for dig, så er et firma altså den "normale" fremgangsmåde.

Mit forslag ville være at du fandt en eller anden form for partner, der var over 18 og så kunne stå for det økonomiske og administrative, det virker ikke rigtig som om du selv har så meget erfaring med det, heller ikke at det interserer dig så meget, men de skal selvfølgelig have lidt for det.

Hvis du vil køre det mere loose, er det jo sådan set bare og gå igang, og så afregne fra gang til gang, så længe det er private du arbejder stiller næppe de helt store krag til din regnings udforming, da de ikke skal bruge den i et regnskab alligevel. Du skal så bare tælle sammen og opgive din indtægt på din selvangivelse, men det kan jo klares med et regneark.

Det kommer helt an på hvor stor du har tænkt dig at slå det op.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:28

Okay, tak for indlægget:)

Det er slet ikke fordi jeg ikke interesere  mig for det, det er mere fordi jeg er usikker på området...

Men jeg har ikke tænkt mig at gøre noget stort ud af det, det skal bare være en lille "hygge ting" i vinter månederne:)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)