Hej, Jeg er ved at starte eget tøjmærke op, og i den forbindelse leder jeg efter en producent/leverandør af t-shirt og sweatshirts. Vi søger også boardershorts. Vi er i virksomheden meget miljøbevidste. Det er et krav for os at artiklerne er af god kvalitet og er produceret økologisk, kemikaliefrit og under etisk forsvarlige arbejdsforhold. Der skal desuden printes designs på alt i kollektionen, så derfor skal tøjet også kunne holde til dette.
Første kollektion holder vi forholdsvis lille, men det drejer sig om ca. 600 t-shirts, 150 swetshirts samt ca. 150-200 boardershorts.
Kan Amino hjælpe?
|
Hej Kasper
Jeg tror jeg kan hjælpe dig med det.
Jeg forhandler et mærke der er "semi" økologisk, det er en organisk metervare, dog er den indfarvet, men grund materialet er organisk. Men mon ikke det kan lade sig gøre helt økologisk. Fabrikken i Portugal producere bl.a. Ralph Lauren og Abercrombie & Fitch, så de har styr på kvaliteten.
De bliver produceret i portugal, hurtigt, nemt og billigt. Og man behøver ikke aftage voldsomt store mængder for at få en fornuftig pris.
Hvis du vil høre mere så kontakt mig på mail Kristian@connectedbn.dk