Jeg er 13 år ( Ved godt det ikke lyder af meget MEN )!
Jeg vil gerne havde en hjemmeside, som jeg kan tjene nogle 'lommepenge' eller nej rettere sagt nogle penge til fremtiden! Vil nemlig være Iværksætter som 'stor'. Så hvis i har nogle gode ideer så kom med dem :)! - Lidt om mig selv: Meget glad, stor livsglæde, giver aldrig op, er villig til at arbejde, klog af mit niveau, og en fighter :)!
Vil du have en hjemmeside er du velkommen til at benytte vores hjemmesideservice. Her kan du lav din egen hjemmeside gratis og det kræver ingen viden eller kompetencer inden for programmering eller webdesign. Det er rigtig nemt.
Du bestemmer selvfølgelig selv hvad indholdet på din hjemmeside skal være, men det er vigtigt det interesserer dig meget og at du er passioneret omkring det. Hvor vidt det skal være en kajak hjemmeside eller noget andet ved jeg ikke, men hvis du ved en del om kajak, og kan skrive noget interessant indhold, tror jeg godt det kunne være en god niche.
Hvis du er interesseret, er du velkommen til at skrive en Privat Besked (PB). Så skal vi nok hjælpe dig på vej.