Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

netværk for selvstændige

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Halløj aminoer

Jeg er lidt på udkig efter en erhvervsklub hvor man kan få noget netværk og drøfte diverse emner inden for det at være selvstændig

Har hørt lidt om der er en i Næstved, men kan ikke huske hvad den hedder

Nogen der kender til sådanne klubber ? og gerne sydsjælland - lolland falster

Mvh

Lars

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 18:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kender til Slagelse erhvervsråds netværk, men der er som navnet hentyder i Slagelse.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:22

vespa:

Halløj aminoer

Jeg er lidt på udkig efter en erhvervsklub hvor man kan få noget netværk og drøfte diverse emner inden for det at være selvstændig

Har hørt lidt om der er en i Næstved, men kan ikke huske hvad den hedder

Nogen der kender til sådanne klubber ? og gerne sydsjælland - lolland falster

Mvh

Lars

Big SmileHej Lars !

Herinde på Amino er der også flere grupper, hvor du under disse også kan se hvem der er medlemmer, som f.eks. her http://www.amino.dk/groups/hndvrkere_team_-_hndvrkere_netvrk/default.aspx

Derudover er der grupper Byg & Design, Håndværker team m.m.

Af "professionelle" er der Pronetwork - BNI og som Melina nævner forskellige netværk omkring erhversforeninger - væksthuse m.m.

WinkMen se dig godt for, de er langt fra effektive mange af dem. Og stil ikke selv for store forventninger, du risikerer og blive skuffet. Det er en hel modedille og tale netværk. Der har altid været netværk, også før i tiden, da blev det bare kaldt nogle andet. Da mødtes man istedet i det lokale forsamlingshus - Bangs Have m.m.

Bedste hilsener

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 04:14

Hej Lars

Hvis det er sparing du søger, så har jeg hørt at Dansk Netværk skulle være stedet: www.dansknetvaerk.dk

Ellers ville jeg tage fat i den lokale erhvervsforening.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 08:16

Hej Lars

Jeg er med i BNI her i Esbjerg Yes Vi mødes hver tirsdag morgen fra 7,00 TIL 8,30. Og jeg vil sige at det virker, sidste år fik jeg kontakt til en kunde som blev den 3. bedste sidste årWink

Når jeg skal bruge noget, som en fra vores gruppe har på hylderne, så får jeg altid dem til at give en pris. Nogen gange skal det bare laves, og så er det lige til at gøre brug af dem man kender!

Så for mig virker BNI begge veje

Mener også der er en BNI gruppe tæt på der hvor du bor!

Med venlig hilsen

Den Lille Maler i Esbjerg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)