Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

burger king

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle.

jeg har i tankerne om at blive francaicetager af Burger King . evt åbne på amagerbrogade hvor også Mcdonald holder til .  koster nok bruge 2-3 mill. 

syntes I det er en god ide?

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 18:01

Hvis du tror der er et stort kundegrundlag i det område, så er det da bare at komme igang :-)

Jeg tvivler dog lidt på, at du kan nøjes med det beløb. Jeg mener det koster et par millioner blot i inventar, hertil kommer selve lejemålet/ejendommen som du skal have styr på.

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 18:07

Start noget op med sundt mad istedet for alt det burger og pomfritter

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 18:11

kommer også an på at du har coolcash eller skal du lån ? Jeg tror ikke det kan lige pt betale sig og lån penge til formål . Prøve og lave en swot  gerne sammen med revisor og eller økonomi mand .nogen gang er kun god ide ikke nok . 

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 18:23

Hej

Du skal jo som min. regne med 3,5 mil uden grund og bygninger!, så det er nok nærmere de 5-7 mil som start budgetteres med. - http://www.burgerking.dk/franchise/

Plus der skal indregnes royalityafgift på 5 % af nettoomsætningen (eksklusive moms). og markedsføringsfonden på 5 % af nettoomsætningen (eksklusive moms). samt et startgebyr på 200.000 kr. i Franchiseafgift.

Men hvis jeg skulle kaste mig ud i det, så kig på Hillerød området (Nordsjælland)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 27. Jun 07
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 18:29
Burger King lukker ikke særlig mange nye ansigter ind til at starte nye butikker. Kender personligt en der ejer 9-10 burger King han siger selv at de hellere vil ha en der driver en i forvejen end en helt ny en..
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)