er lidt svært, når man ikke er så god til engelsk :) |
Så bliver det vist ikke nemmere:
er lidt svært, når man ikke er så god til engelsk :) |
Så bliver det vist ikke nemmere: |
det der i højre side, kommer ikke frem ved mig, når jeg trykker continue ? |
Hej Hvis du har lyst til en gratis hjemmeside hvor du kan vise dine billeder, er du velkommen til at benytte vores service. Det er rigtig nemt at lave sin egen hjemmeside og det kræver ingen form for evner inden for programmering. Det ville være en god platform fremadrettet, for alle dine billeder, hvis du overvejer at blive fotograf. Og det forhindrer dig jo ikke i ligeledes at forsøge at sælge dine billeder andre steder også. |
Hej, Jeg mener, at måden man blive fotograf på, er ved at finde en praktikplads først, og så tage skoleophold på tekniskskole som ligger rundt i landet. Jeg har hørt, det svære er at finde praktikpladsen efter det første skoleophold, derfor mit råd om at finde praktikpladsen, før du tilmelder dig skolen. Lav kontrakt med praktikstedet, og start på skolen. Thomas Kjær |
Det lyder jo meget godt, problemet er bare at det er praktisk talt umuligt at gøre i virkeligheden. Har selv stået i samme situation for nyligt, dog i en anden branche, og der kræver det næsten et bestået grundforløb før det overhovedet kan komme på tale med en praktik/læreplads. |
Hep! Det er mega svært at finde en lærerplads idag! For det første er langt de fleste fotografer generelt holdt op, med at tage elever. Der er mindst 6 forskellige fotografer i Schiller huset, hvor vi bor og ingen af dem har elever! For det andet så er markedet for fotos endnu ikke blomstret op efter finanskrisen, hvilket ikke ligefrem gør lysten større! Så ja, det er svært meget! Men faktisk ikke det sværest, for det som jeg har hørt det, er det noget a la 10% (højt sat) af dem der tager fotograf uddannelsen, der rent faktisk kommer til at arbejde med fotografi. Fotograf er sådan en karrierervej, man skal følge hvis man er bare ikke kan live uden at blive og er åbenlys talentfuld. Lidt ligesom jordmor eller popstjerne :-) |
Hej Ja det er svært, men min pointe er, at hvis man venter til lige ved afslutningen af grundforløbet eller efter, så har man også resten af klassen til at søge de samme praktikpladser som dig selv. Så mit råd er: søg praktikplads, når andre ikke gør det. Thomas K |