Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er to studerende på multimediedesigneruddannelsen på Erhvervsakademi Århus, der søger et firma, en organisation, en forening, et band eller lignende, der gerne vil have lavet en hjemmeside.

Det er krav, at hjemmesiden skal have brugerinteraktion, som for eksempel gæstebog, kontaktformular, blog eller lignende.

Vi kan html5/css3, designe i photoshop og lignende, javascript, jQuery, php, lave databaser, men flash er ikke en del af dette projekt, så det bruger vi ikke.

Så har dit firma behov for en ny hjemmeside, kontakt os gerne for en snak om projektet.

Mange hilsener

Pia og Louise

Fra Kolding
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 12:26

Hej

Jeg har et spændende projekt til foreningslivet, som jeg håber I vil synes er interessant.

Jeg kan kontaktes på kimandersen1975@forum.dk

Mvh Kim

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 12:38

Hej Pia og Louise

Jeg har udviklet og lanceret Eregner.dk med dette værktøj er det muligt at lave en prisberegner på 2 min.

Jeg vil meget gerne have lavet en lille portal, der benytter de features, der ligger i Eregner.dk

Opgaven til jer kunne være:

• Find et område / branche, der interesserer jer
  • Lav et site om denne branche med det formål at skaffe kunder til virksomheder i branchen (som edbpriser gør til computerbranchen).
  • Sammen med mig laver vi 1-5 beregnere og lancerer sitet.
  • Gør I det godt vil I kunne være med til at drive sitet fremover og endda tjene penge på jeres anstrengelser.

Ring til mig på: 76 654321 eller skriv til mig herfra.

Morten Matras

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:41

Hey, jeg sidder inde med et spændende projekt!

Skriv mig lige en e-mail med jeres tlf nr eller e-mail adresse så kan jeg kontakte jer og fortælle mere :)

min e-mail : info@itdenmark.dk

Ser frem til at høre fra jer :)

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 12:56

Ser ud som om i kan vælge og vrage :-)

Må jeg foreslå at i tager en af de projekter hvor der måske ligger en forretnings ide i kan bygge videre på efterfølgende....

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)