Jeg er ved at planlægge min nye forretnings aktivitet: Casa Mundo Raw Food & Detox Retreats som skal foregå i mit hjem hvor jeg i forvejen har drevet en bed & breakfast forretning i 20 år. I den forbindelse er jeg blevet kontaktet af en frisk ung fyr som gerne vil rejse well ness rejser med fly for små grupper på max 6 personer, som jeg kan sælge og markeds føre på min side. I den forbindelse er jeg blevet gjort opmærksom på, at jeg som sælger hænger på hele ansvaret, forsikring og hvad nu, hvis han siger farvel og tak så snart han har fået betaling. Hvordan sikrer jeg mig bedst muligt og hvad kan jeg evt. gøre? På forhånd tak for alle svar! |
Hej,
Det er godt nok ikke et område jeg ved megt om, men jeg vil foreslå, at du går ind på Rejsegarantifondens hjemmeside og læser lidt under rejseudbydere. Der ligger vist bl.a. en formidlingsaftale, der kan anvendes mellem en rejseudbyder og en formidler (dig), som du forhåbentligt kan finde lidt inspiration i. Håber du herefter blev hjulpet lidt på vej. Ellers må du tage kontakt igen, så vi eventuelt kan finde yderligere oplysninger frem til dig.
Med venlig hilsen
Pernille Ørskov, advokat