Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne navn og webhotel Raw Food & Detox - Gode tips hilses hjertelig velkommen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 91
Fra  Casa Mundo Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave ny webside for min nye forretnings aktivitet.

I forvejen har jeg en velfungerende Bed & breakfast forretning gennem 20 år, der hedder Casa Mundo.

Titlen for den nye aktivitet er: Casa Mundo Raw food & Detox Retreats

Men det er jo et langt domæne navn. Er der nogen her, som har et bedre forslag, som alligevel indikerer, hvad det drejer sig om?

Det skal være et com domæne eller et andet, der kan begå sig internationalt.

Ligeledes vil jeg gerne have forslag til det billigst mulige og samtidig sikre webhotel.

Jeg har på nuværende tidspunkt ikke brug for den store plads på webhotellet, da jeg ikke sælger fysiske varer. Er det muligt evt. på et senere tidspunkt, hvis det skulle blive nødvændigt, at flytte hele sin webside over på et nyt hotel?

På forhånd tak for alle svar!

Mvh

Pia Hede

Tilmeldt 13. Nov 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:11

Du kunne jo vælge siden foodretreats.com eller fooddetox.dk eller eller noget i den stil.

Unoeuro.com er billigt men først og fremmest meget stabilt, har uden problemer brugt dem i årvis.

MVH

B.Klit

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:30

Piaemilia:

Ligeledes vil jeg gerne have forslag til det billigst mulige og samtidig sikre webhotel.

Jeg har på nuværende tidspunkt ikke brug for den store plads på webhotellet, da jeg ikke sælger fysiske varer. Er det muligt evt. på et senere tidspunkt, hvis det skulle blive nødvændigt, at flytte hele sin webside over på et nyt hotel?

På forhånd tak for alle svar!

Mvh

Pia Hede

Navne ved jeg ikke så meget om, men det gør jeg til gengæld med webhoteller , ud fra det du har berskrevet, så kan du sagtens vælge et billigt webhotel , hvis du søger her i fora, så vil du se flere omtalt, og du behøves ikke frrygte med stabiliteten.

Mht at flytte.. det er sjældent noget stort problem at flytte et webhotel med mindre at du har et stort og komplekst et af slagsen :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 16:06

Ja, det bliver et frygteligt langt domænenavn. Det jeg tror jeg havde gjort i dit tilfælde var at finde et ledigt domæne der brugte Casa Mundo og simpelthen lavet subdomæner. F.eks.:

rawfood-detoxretreats.casa-mundo.com.

Men der er jo mange muligheder. Problemet er, som du selv er inde på, at domænenavnet bliver meget langt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)