Jeg regner med at skulle sende et par mails til hver, og så er det en løbende proces at der indsamles navne og mails. Så det vil med tiden blive til mange salgsmails der skal sendes.
Jeg vil gerne have statistik på om de bliver læst og om der bliver klikket på linkene og hvis muligt hvor lang tid modtageren bruger på mailen.
René Hvid
Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus
Nu skriver du ikke hvordan du har indsamlet navnene og e-mail adresserne, så vil lige pointer at du må IKKE sende uopfordrede e-mails til virksomheder/private uden at du har fået tilladelse fra dem.
Når det er sagt, så benytter jeg mig af MailChimp til at sende salgsmails og nyhedsbreve. Det er dog ikke på Dansk, men det er Ubivox, og kan stort set det samme.
Der er givet tilsagn om at de ønsker at modtage mails fra os, så den skulle være på plads.
Jeg har kigget lidt på mailchimp. Kan det passe at det er en gratis service eller er der noget jeg har overset ?
Skulle lige være sikker, mange nye iværksættere finder først ud af det når bøden kommer ind af døren ;)
Ja, det er gratis, men jeg tror der er en tvungen reklame nede i bunden af hver mail. Jeg bruger deres pay-to-go løsning da jeg godt vil støtte deres application.
Nu har jeg forsøgt mig lidt med mailchimp, og har problemer med at den ikke vil godtage de danske bogstaver når jeg importere listen med emails og navne.
Er det noget du har oplevet ?
René Hvid
Outsource Marketing - Professionel Telemarketing i Århus
Nu har jeg forsøgt mig lidt med mailchimp, og har problemer med at den ikke vil godtage de danske bogstaver når jeg importere listen med emails og navne.