Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. udbetaling hos IQ medier

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er så stadig ikke slettet beløbet i nogen indlæg - et beløb som ikke vedkommer andre end mig - der kan jo være flere grunde til beløbets størrelse!

Venlig Hilsen

http://www.dosdesign.dk - Siden med lidt om næsten alt ! Yes Yes Yes

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 20:41

dosdesign.dk:

Der er så stadig ikke slettet beløbet i nogen indlæg - et beløb som ikke vedkommer andre end mig - der kan jo være flere grunde til beløbets størrelse!

Det er ikke muligt for Casper at rette i hans indlæg, så må indlægget nemlig maks være en time gammelt. Så skal du til at snakke med en fra Amino, men jeg tror bare du skal glemme det :)

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:27

Hej .

Jeg har fået under 150,- udbetalt, så går ud fra den ikke er højere end det i hvert fald ;)

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 16:47

hojben:

Det er ekskl. moms!

Ikke for at hive en gammel tråd frem - men alle beløbene er inklusiv moms (har jeg nu fundet ud af)!

Vh. Peter

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:00
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Peter,

Alle priser er eksklusiv moms. Er du virksomhedsejer bliver der altså pålagt moms på din indtjening hos IQ Medier.

God dag,

Mvh. Casper Ravn-Sørensen
IQ Medier
www.IQmedier.com - Affiliate markedsføring i Skandinavien

Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 2. Jun 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Kan ikke forstå han der skriver i link 1

http://prozone.dk/2011/01/24/iqmedier-tager-r%C3%B8ven-pa-dig/

AT iq medier skriver de udbetaler kun hver 3. måned - det er da hver måned den 15. ??? Hvor har han læst dette ??? Ja de er sløve til at svare og de har heller ikke flere klik kampagner som de havde i starter til 2 kr. - det gik kun ned ad bakke, som om de ville have kunder og så blev servicen og dernæst indtjeningen (på klik kamapgner som er det eneste jeg stoler på, for det kan man se med det samme at det virker) - Men ellers var jeg godt tilfreds

Venlig Hilsen

http://www.dosdesign.dk - Siden med lidt om næsten alt ! Yes Yes Yes

Fra Egå
Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 13:48

Jeg er godt i gang med at bruge IQ Medier nu, og håber på at det hele kommer til at køre som det skal.

Synes at der er nogen gode kampagner ved dem.

God weekend til jer alle sammen.

Venlig hilsen - Martin G. Larsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 14:04

Jeg kan ikke finde nogle oplysninger på IQ Mediers hjemmeside, om hvordan man får en "Gold Profile" eller nogle informationer om det overhovedet, udover at det står nævnt i deres betingelser. Er der nogle der har haft erfaringer med en "Gold Profile", eller er det bare noget de har glemt at klippe ud af den skabelon de har brugt til betingelserne?

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 01:04

Rune Jensen:

Jeg kan ikke finde nogle oplysninger på IQ Mediers hjemmeside, om hvordan man får en "Gold Profile" eller nogle informationer om det overhovedet, udover at det står nævnt i deres betingelser. Er der nogle der har haft erfaringer med en "Gold Profile", eller er det bare noget de har glemt at klippe ud af den skabelon de har brugt til betingelserne?

Hej,

Jeg kan altså ikke se noget om betingelserne (Website partner) indeholder ordet gold.

Hvor har du da set at der skulle være noget om en gold profile?

Med venlig hilsen
Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)