Der er så stadig ikke slettet beløbet i nogen indlæg - et beløb som ikke vedkommer andre end mig - der kan jo være flere grunde til beløbets størrelse!
Der er så stadig ikke slettet beløbet i nogen indlæg - et beløb som ikke vedkommer andre end mig - der kan jo være flere grunde til beløbets størrelse!
Det er ikke muligt for Casper at rette i hans indlæg, så må indlægget nemlig maks være en time gammelt. Så skal du til at snakke med en fra Amino, men jeg tror bare du skal glemme det :)
AT iq medier skriver de udbetaler kun hver 3. måned - det er da hver måned den 15. ??? Hvor har han læst dette ??? Ja de er sløve til at svare og de har heller ikke flere klik kampagner som de havde i starter til 2 kr. - det gik kun ned ad bakke, som om de ville have kunder og så blev servicen og dernæst indtjeningen (på klik kamapgner som er det eneste jeg stoler på, for det kan man se med det samme at det virker) - Men ellers var jeg godt tilfreds
Jeg kan ikke finde nogle oplysninger på IQ Mediers hjemmeside, om hvordan man får en "Gold Profile" eller nogle informationer om det overhovedet, udover at det står nævnt i deres betingelser. Er der nogle der har haft erfaringer med en "Gold Profile", eller er det bare noget de har glemt at klippe ud af den skabelon de har brugt til betingelserne?
Jeg kan ikke finde nogle oplysninger på IQ Mediers hjemmeside, om hvordan man får en "Gold Profile" eller nogle informationer om det overhovedet, udover at det står nævnt i deres betingelser. Er der nogle der har haft erfaringer med en "Gold Profile", eller er det bare noget de har glemt at klippe ud af den skabelon de har brugt til betingelserne?
Hej,
Jeg kan altså ikke se noget om betingelserne (Website partner) indeholder ordet gold.
Hvor har du da set at der skulle være noget om en gold profile?
Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling