Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. udbetaling hos IQ medier

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg ville blot høre, om der er nogen, der kender udbetalingsgrænsen hos IQ medier? Kan nemlig ikke finde noget info derom på deres hjemmeside...

Vh. Peter

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 08:53

Hej Peter.

Jeg kender ikke deres udbetalingsgrænse, men jeg har fået udbetaling på 70,- plus moms i en måned.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43

Såvidt jeg husker, så havde de en grænse på 120kr engang, men skrottede helt grænser for udbetaling.

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 12:47

Ok, det var mere fordi, jeg optjente nogle hundrede kroner i sidste måned, som endnu ikke er blevet udbetalt. Men der går måske en måned ligesom med adsense?

Vh. Peter

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:11

Der går 45 dage fra den måned du har optjent pengene i, er slut. Altså du har tjent pengene i oktober, så du får dem ca. 15. december.

Mvh. Tony

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 09:11

Jeg mener heller ikke, at der er et minimumsbeløb.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 12:23

Lige et supplerende ?

Vi kørte en kampagne på IQ medier hvor vi havde havde et salg i oktober. Sidenhen har de stoppet kampagnen og vores salg er nu fjernet fra statistikken. Vi har kontaktet IQ medier angående dette, men har ikke fået noget svar!

Er der nogle af jer der har en kontakt hos IQ medier eller ved hvordan man får dem i tale, for umiddelbart ser dette her lidt tvivlsomt ud fra deres side.

/Jakob

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 13:15

Jakob Lauridsen:

Lige et supplerende ?

Vi kørte en kampagne på IQ medier hvor vi havde havde et salg i oktober. Sidenhen har de stoppet kampagnen og vores salg er nu fjernet fra statistikken. Vi har kontaktet IQ medier angående dette, men har ikke fået noget svar!

Er der nogle af jer der har en kontakt hos IQ medier eller ved hvordan man får dem i tale, for umiddelbart ser dette her lidt tvivlsomt ud fra deres side.

/Jakob

De er ikke de bedste til at besvare henvendelser. Jeg ved ikke om de har utroligt travlt altid, eller om de er ligeglade med service til deres affiliates. Men hvis de ikke svarer på mail, så prøv på MSN messenger: kontakt@iqmedier.com - Det er ret forskelligt hvornår de er online på MSN.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 14:31

Tak for dit svar. Jeg har også tilføjet dem på MSN men har endnu ikke set dem online.

Tilmeldt 12. Oct 10
Skrevet kl. 08:08

Tak for jeres svar. Jeg vil i samme forbindelse tillade mig; er beløbene i oversigten over indtjening hos IQ medier inklusive eller eksklusive moms?

Vh. Peter

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)