Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kræftramt ven søger smertestillende og altervativ behandling

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 28. Nov 10
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Er rigtig ked af det med din ven.

Jeg deltog engang i et arrangement hvor man fik samlet ind til en kræftsyg kvinde, der desværre ikke klarede kampen mod kræften.

Hun tog til Kina 3 gange for at modtage behandling, jeg tænker, om man ikke også kan hjælpe din ven til Kina og modtage behandling der??

For at skrabe penge sammen, kan man som hende jeg kendte, lave en Facebookgruppe, hvor man kan indbetale penge til en konto som går til kræftbehandlinger, uanst om det blir i Kina eller et helt andet sted..

Jeg melder mig hermed som frivillig, hvis der skulle være opbakning til en Facebook indsamling og eventuelt arrangement. Med kvinden, jeg kendte, blev der afholdt et arrangement hvor der blev skrabet rigtg mange penge sammen via auktioner, konkurrencer osv. Arrangementet blev afholdt i forsamlingshus, hvor jeg stod i baren, hvor vi også fik mange penge ind.

Jeg ønsker det bedste for din ven!!

Mvh

Simone

Kro i hjertet af Fyn til salg.. Kauslunde Kro med mange muligheder!

www.Kauslunde-kro.dk

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Bemærk, at denne stråd startede for ca. 10 måneder siden, så der kan være sket meget siden.

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også en overvejelse inden jeg tog tråden op igen. Udslagsgivende blev at jeg selv har haft sygdommen meget tæt inde på livet mange gange. Senest ved en person der står mig meget nær som i forgårs mistede sin mor. Kom med mig selv frem til at hvis man har en indsigt der muligvis kan hjælpe andre nu eller senere i forhold til øget livskvalitet, så opvejer og retfærdiggør den viden - med al respekt - hvorvidt tråden er så eller så gammel. F.eks. hvis tråden fremdeles rangeres højere i google pga indholdkvalitet og aktualitet - så har det jo potentielt en meget vital nytteværdi for andre som forhåbentlig finder den - sådan fungerer nettet jo nu engang.

Det håber jeg naturligvis ikke bliver misfortolket som manglende respekt eller pli overfor andres situation - for det er det bestemt ikke et udtryk for! Skype-SadSmile

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Tilmeldt 17. Nov 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Sandmanden Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er virkeligt fofærdeligt!. En af mine bekendte, har selv haft et lignende sag, hvor han blev dømt ude af flere offentlige læger. Heldigvis var han så envis, at selvom det så ud til at alt håb var uge så tog ud til Aros Privathospitalet, hvor det ændrede ham 100%, jeg er ikke helt 100 på hvad der var gjort da jeg ikke snakker så meget med ham, men han gik igennem nogle behandlinger og nu efter at først have fået en dom på 3-6 måneder, er der gåde næste 10 år siden og han lever i bedste velgående. Når man hører om sådanne sager så kan man ikke andet end at anvebefale andre at simpelthen ikke stoppe med at lede efter den bedste  , og at få deres vinkel og ekspertise til ens sag. Jeg håber virkeligt du får det bedre, og at du kan bruge min info.

Privathospital

Tilmeldt 18. Dec 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

min kone har lider af kræft i bugspytkirtlen, som blev bekræftet som fase 4, lægen fortalte mig, at der var lidt hun kunne gøre, da hun ikke reagerede på behandling, men min svoger kom til vores redning ved at bestille denne hampolie fra Rick Simpson Foundation, som han sagde, har hjulpet nogle patienter med at bekæmpe kræft af forskellige typer, så vi besluttede at give det en chance, hidtil har min kone forbedret helt rigtig godt og i øjeblikket kan hun gå rundt i huset selv. Jeg følte det nødvendigt, at jeg lader andre, der lider af denne akutte sygdom, at når du har en god hampolie, kan det virkelig give dig en god anden chance for at leve. hvis du tilfældigvis har brug for denne hampolie, kan du kontakte stiftelsen, der leverede min svoger med denne email: ricksimpsoncannabis@hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har du prøvet kinesiske behandling med elefant/næsehorn og andre krybdyr .

De dræber krybdyr for at få deres horn af næsehorn eller tænder fra elefanter.

De har sådan nogen behandlinger i Kina som hjælper

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 03:40
Hvor mange stjerner giver du? :

En meget gammel tråd.

Der er mange muligheder. Min far døde af kræft da han var 54 og jeg har studeret området siden 2007.

Her er nogle ting man skal være opmærksom på og mulige løsninger.

  • Vitamind D - bedste kilde er solen.
  • B12 - injektioner kan være nødvendige.
  • Plantebaseret kost - animalsk protein gør blodet syrligt og kan give bedre levevilkår for nogle kræftformer.
  • I visse tilfælde kan en kortere eller længere vandfaste være nødvendig under opsyn af kvalificeret personale.

Jeg hjælper gerne og har faciliteterne i Thailand.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 18. Dec 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 06:42
Hvor mange stjerner giver du? :


min kone har lider af kræft i bugspytkirtlen, som blev bekræftet som fase 4, lægen fortalte mig, at der var lidt hun kunne gøre, da hun ikke reagerede på behandling, men min svoger kom til vores redning ved at bestille denne hampolie fra Rick Simpson Foundation, som han sagde, har hjulpet nogle patienter med at bekæmpe kræft af forskellige typer, så vi besluttede at give det en chance, hidtil har min kone forbedret helt rigtig godt og i øjeblikket kan hun gå rundt i huset selv. Jeg følte det nødvendigt, at jeg lader andre, der lider af denne akutte sygdom, at når du har en god hampolie, kan det virkelig give dig en god anden chance for at leve. hvis du tilfældigvis har brug for denne hampolie, kan du kontakte stiftelsen, der leverede min svoger med denne email: ricksimpsoncannabis@hotmail.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har fuld sympati for, at man er villig til at prøve næsten hvad som helst, når man er alvorligt syg. Personligt mener jeg, at man som menneske har ret til at forsøge alt hvad man overhovedet kan, for at redde sig selv og sit eget liv - så længe man ikke skader andre. Skygge Mandens opfordring foroven mener jeg dog, hører ind under sidstnævnte. At opfordre til at støtte krybskytteri på nogle af verdens truede dyrearter, synes jeg bestemt ikke bør tilrådes. Der er også visse mennesker i Afrika der mener, at det at have sex med et spædbarn kan kurere en for aids. Det ville jeg i samme ånd også på det kraftigste fraråde at efterprøve, uanset hvad man måtte fejle! 

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)