Hej brugere Jeg kan opfundet et nyt produkt som jeg er begyndt produktion på i udlandet. Det er et hudpleje middel, som jeg har fået patent på. Desuden er alle certifikater samt godkendelser i orden. Det eneste jeg ønsker at fremme er salg. Har kun indgået en enkel kontrakt med et firma i Tyskland, og ønsker at udvide mit salg i DK og derefter andre lande. Er der nogle kompetente hoveder herinde som er i hudpleje branchen og ved, hvordan man skal tackle situationen? Mvh Firat Kadir Kilic |
Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår problemstillingen helt.. Men du har produkt, og de nødvendige tilladelser, og skal nu have skidtet afsat?
Men så er du vel "bare" der, hvor du må rundt og have sparket nogle døre ind hos kæderne, - Matas, Esterthiqe, evt. Body Shop evt. Apotekskæderne som også forhandler hudpleje i en vis udsktrækning..
Og det er vel som udgangspunkt om, at fatte knoglen ringe til hovedkontorerne og finde ud af hvem der er den ansvarlige katagorichef/-indkøber på området, - sende dem noget direct "snail-mail" med vareprøve, og efterfølgende følge op og følge op indtil de køber (forhåbentligt)
Jeg ved ikke om det er det svar du er ude efter, - ellers må du skrive igen... for en anden måde, er vel at forsøge at sælge produkterne til de etablerede brands og lade dem om at markedsføre dem under deres navn..
vh/ Ulrik