Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af et nyopfundet produkt - hudpleje

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej brugere

Jeg kan opfundet et nyt produkt som jeg er begyndt produktion på i udlandet. Det er et hudpleje middel, som jeg har fået patent på. Desuden er alle certifikater samt godkendelser i orden. Det eneste jeg ønsker at fremme er salg. Har kun indgået en enkel kontrakt med et firma i Tyskland, og ønsker at udvide mit salg i DK og derefter andre lande.

Er der nogle kompetente hoveder herinde som er i hudpleje branchen og ved, hvordan man skal tackle situationen?

Mvh

Firat Kadir Kilic

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 20:13

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår problemstillingen helt.. Men du har produkt, og de nødvendige tilladelser, og skal nu have skidtet afsat?

Men så er du vel "bare" der, hvor du må rundt og have sparket nogle døre ind hos kæderne, - Matas, Esterthiqe, evt. Body Shop evt. Apotekskæderne som også forhandler hudpleje i en vis udsktrækning..

Og det er vel som udgangspunkt om, at fatte knoglen ringe til hovedkontorerne og finde ud af hvem der er den ansvarlige katagorichef/-indkøber på området, - sende dem noget direct "snail-mail" med vareprøve, og efterfølgende følge op og følge op indtil de køber (forhåbentligt)

Jeg ved ikke om det er det svar du er ude efter, - ellers må du skrive igen... for en anden måde, er vel at forsøge at sælge produkterne til de etablerede brands og lade dem om at markedsføre dem under deres navn..

vh/ Ulrik

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24

Jeg har taget kontakt til få virksomheder i DK, men de har ingen interesse for varen. Det er så dette som undrer mig idet den aftale jeg har indgået med i Tyskland er tegnet med en forholdsvis stor virksomhed

Jeg tænker på om det er fremgangsmåden som jeg fejler ved.

Jeg finder den ansvarlige og sender dem vareprøver, og efterfølgende tager jeg kontakt til dem. Enten er de ikke interesseret eller også har de endnu ikke kigget på varen.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26

- og ja, jeg skal have afsat skidtet.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 20:49

Jeg tror du er løbet ind i den "mur" som alle, med et nyt produkt løber ind i.. Og det er desværre sådan det er, -og der er ikke andet at gøre end at blive ved med at løbe dem på dørene, bliv ved - bliv ved - bliv ved.. Tro på dig selv og ikke mindst dit produkt.. Har du været i Magasin og Salling?

Desværre er kunderne ret få indenfor markedet, - tidligere kunne du have kørt rundt til samtlige Matas, da de var selvstændigt ejede, - men det kan du jo ikke engang længere..

Såh  - det er bare hårdt arbejde - blive ved med at rende dem på dørene og fortælle dem hvor godt det går i Tyskland.. Til sidst bliver de så "trætte" af dig, at de er nød til at forholde sig til dig og dit produkt, - for når du er så ihærdig, så må der jo være noget i det, - vil de tænke.. Men det ER en mærkelig branche, meget anderledes end de fleste andre, - men får man først "hul igennem" så flytter de pludseligt også mange varer...

Så bliv ved, hold modet oppe, også 10. gang du ringer til dem og får samme besked. for du har VERDENS bedste produkt!!!

Vh/ Ulrik

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:26

Ulrik - mensbasic.dk:

Såh  - det er bare hårdt arbejde - blive ved med at rende dem på dørene og fortælle dem hvor godt det går i Tyskland.. Til sidst bliver de så "trætte" af dig, at de er nød til at forholde sig til dig og dit produkt, - for når du er så ihærdig, så må der jo være noget i det, - vil de tænke.. Men det ER en mærkelig branche, meget anderledes end de fleste andre, - men får man først "hul igennem" så flytter de pludseligt også mange varer...

Så bliv ved, hold modet oppe, også 10. gang du ringer til dem og får samme besked. for du har VERDENS bedste produkt!!!

Vh/ Ulrik

Det er nok den mest sikre vej til IKKE at få succes med en vare, som blot er en af mange og tillige ukendt.

@Trådstarter

Din udfordring er primært som jeg forstår dit indlæg, at du ikke har en serie af produkter. Det gør det meget svært for dig i et lille land som Danmark. Tyskland er 15-16x større og derfor er der større muligheder for at finde en grossist som vil "unikke" ting.

Ikke for at tage modet fra dig, men det er tough business i DK.

Køb ren argan olie her

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 22:35

Ta fat i Jesper fra onlineparfume.dk 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)