Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg domainer til billig penge inkl webhotel

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Frederik Nielsen:

Patrick - Meebox:

Frederik Nielsen:

Hvis du kigger på gennemsnitspriser, så er vi billigere. Smile

Undskyld mig... Men hvad fanden skal vi bruge en gennemsnitspris til? :-)

Man kan jo sagtens udbyde et webhotel til 2kr./mdr., men hvis det dyreste koster 25 gange så meget, så er det jo nok ikke fordi man er danmarks billigste, overall set Smile

man kan jo ligeledes undre sig over hvad forskellen egentligt er, de lover jo guld og grønne skove for 1.60 om md + moms

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 22:43

Frederik Nielsen:

Patrick - Meebox:

Frederik Nielsen:

Man kan jo sagtens udbyde et webhotel til 2kr./mdr., men hvis det dyreste koster 25 gange så meget, så er det jo nok ikke fordi man er danmarks billigste, overall set Smile

Der tager du fuldstændig fejl, efter min mening;
Hvis vores webhoteller koster 1 kr., 2 kr., 3 kr. og 4 kr. og dine webhoteller koster 2 kr. og 3 kr. hvem har så det billigste webhotel? Dig eller mig? :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 22:47

Patrick - Meebox:

Frederik Nielsen:

Patrick - Meebox:

Frederik Nielsen:

Der tager du fuldstændig fejl, efter min mening;
Hvis vores webhoteller koster 1 kr., 2 kr., 3 kr. og 4 kr. og dine webhoteller koster 2 kr. og 3 kr. hvem har så det billigste webhotel? Dig eller mig? :-)

I dit tilfælde vil gennemsnitsprisen være ens - men hvis det billigste er så ringe at det mere eller mindre kun er der for PR'ens skyld, så er det jo lidt lige meget.

Men ja, du har det billigste webhotel i den sammenhæng, men også det dyreste.

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 22:48

Søren.Pedersen:

Frederik Nielsen:

Patrick - Meebox:

Frederik Nielsen:

man kan jo ligeledes undre sig over hvad forskellen egentligt er, de lover jo guld og grønne skove for 1.60 om md + moms

Ja. Det lyder næsten for godt til at være sandt, ikke? Men den er sgu god nok... ;-)

Men kom... nu skal jeg følge dig i børnehave, så du kan starte mudderkastning der. Det vil vi nemlig ikke have her på Amino.

- Ha' en fortsat god aften, Søren!

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Fra  DirectHost Skrevet kl. 22:50
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Patrick - Meebox:

Søren.Pedersen:

Frederik Nielsen:

Patrick - Meebox:

Frederik Nielsen:

Ja. Det lyder næsten for godt til at være sandt, ikke? Men den er sgu god nok... ;-)

Men kom... nu skal jeg følge dig i børnehave, så du kan starte mudderkastning der. Det vil vi nemlig ikke have her på Amino.

Det var skam ikke mudderkastning, og har stor respekt for Jeres produkter, og var det ikke fordi jeg drev mit eget, havde jeg sgu nok også handlet hos jer Wink

Fortsat god aften.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 22:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:

hvis der starter en mudderkastning kan vi vist se hvem der starter den. Forespørger igen hvad forskellen er, mener, 50 gange mere må vel give et eller andet...

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 22:59

Frederik Nielsen:

I dit tilfælde vil gennemsnitsprisen være ens - men hvis det billigste er så ringe at det mere eller mindre kun er der for PR'ens skyld, så er det jo lidt lige meget.

Ja, det er så sandt nok. Men jeg tror du fanger princippet.

Vi har valgt at forsøge at fange en så bred målgruppe som muligt og tilbyde en løsning til alle. Derfor har vi løsninger lige fra 2 kr. til 499 kr. pr. måned. Og selv til 499,- får du meget for pengene. Så det kan da umuligt være en dårlig ting? :-)

Og webhotellet til 2 kr. er kvalitetsmæssigt ikke dårligere end f.eks. dem til 9, 19 eller 49 kr. Det har blot flere begrænsninger. ;-)

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Skrevet kl. 23:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frederik Nielsen:

Det var skam ikke mudderkastning, og har stor respekt for Jeres produkter, og var det ikke fordi jeg drev mit eget, havde jeg sgu nok også handlet hos jer Wink

Fortsat god aften.

Det er jeg glad for at høre, Frederik! - Den med mudderkastning var heller ikke til dig.

- Fortsat god aften til dig også! :-)

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Fra  DirectHost Skrevet kl. 23:01

Patrick - Meebox:

Frederik Nielsen:

Ja, det er så sandt nok. Men jeg tror du fanger princippet.

Vi har valgt at forsøge at fange en så bred målgruppe som muligt og tilbyde en løsning til alle. Derfor har vi løsninger lige fra 2 kr. til 499 kr. pr. måned. Og selv til 499,- får du meget for pengene. Så det kan da umuligt være en dårlig ting? :-)

Og webhotellet til 2 kr. er kvalitetsmæssigt ikke dårligere end f.eks. dem til 9, 19 eller 49 kr. Det har blot flere begrænsninger. ;-)

Ja og det er da også en ganske fin taktik at køre - nu har jeg ikke kigget nærmere på specs, andet end lige at skimme dem hurtigt for at se de mest væsentlige forskelle.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)