Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prisniveau i trykmedier

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey med jer amin

 

Jeg sidder med en markedsundersøgelse hvor jeg mangler nøgletal på trykmedier. Oplag, Læsere, pris. Spørgsmålet er hvad burde liste prisen for annoncer være på et bestemt produkt.

Har søgt internettet op og ned, men kan ikke finde en prisindikator for trykmedier. Mange mediers priser ligger online i forbindelse med online annoncer. Men ikke deres trykmediers prise.

Har også svært ved at finde antal oplag. Har dog fundet antal læsere fra Gallup undersøgelse for 1. halvår i 2010.

 

Er de nogen som kender steder hvor denne information er tilgængelig. Så vil det redde mig mange timers arbejde...

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

....lige en ting mere. Produktet skal ud til et udvalgt segment i specialbrancher, med et oplag p 20.000 stk. Hvad tror i er den optimale pris og kontaktpris er?

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er en prisliste for Politikens Lokalaviser - det er til de trykte medier. Ved ikke om du kan finde noget inspiration der:

http://www.e-pages.dk/pola/587/

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

På de fleste uge / månedsblade kan du finde tallene direkte på deres hjemmeside, oftest under en fane der hedder noget med annoncer.

Er der nogle specielle blade du tænker på, så kan jeg godt lige bruge 10 minutter på at se om jeg kan finde dem på deres side - de kan godt ligge gemt lidt væk.

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Janus

Har fundet prislister ved at bruge lidt ekstra tid på opgaven. Tænkte bare at der muligvis var noget mere igennem arbejdet online, så som charts, eller lignende.

Ellers tak for tilbudet.

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)