Hej Michael, Selv tak - var lige hvad der faldt mig ind. :) En forside bruger jeg personligt til at skabe overblik - ikke troværdighed. Jeg føler mere at jeg stoler på en webshop der har taget sig tiden til at lave et perfekt konverteret design, der leder mine øjne hen lige hvor de bedste tilbud er, og hvad jeg helst skal se. Facebook-boksen er mere sådan lidt "ekstra" - derfor synes jeg personligt også at den ikke skal være så meget i fokus, men måske lagt lidt længere ned, så hvis man nu gerne vil vide mere - så ser man den. Overstående er selvfølgelig set fra et personligt tidspunkt, og du kan jo derfor selv vælge hvad du vil bruge det til - men jeg finder som sagt bare et perfekt design mere troværdigt end en hjemmeside hvor det ligner at en eller anden der ikke har forstand på det har lavet det. (Ikke at jeg synes det om jeres, men det har jeg set mange eksempler på gennem tiden!) Jeg bruger forresten firefox - men det skal selvfølgelig være kompatibelt i alle browsere. Håber du kan bruge det. |
Meget pæn og overskuelig side
jeg ville rykke ring og vejledning højere op over facebook synes godt om eller fjerne den hel fra forsiden