Flytte Presta installation fra roden til sub folder
Fra København
Tilmeldt 15. Nov 10
Danni Jakobsen
Skrevet
15-11-2010 kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej alle,
Jeg er netop i gang med at lave en webshop , og den skulle så flyttes fra selve roden til en sub folder /shop. Jeg har kun denne ene ting til at kører i min database.
Jeg tog en backup af selve shoppen, slettede den derefter fra serveren og flyttede den til shop mappen. Men, det ser ikke rigtigt ud. Prøv at se www.staarup.dk/shop - mangler der nogle stylesheet?
Siden kører på en one.com site -- som jeg efterfølgende kan se, ikke er for godt med Presta.
Venlig hilsen
Jakobseen
Svar
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Har du lavet en 301 redirect fra den gamle folder til den nye? Det ser ikke sådan ud og du har slettet filerne fra den oprindelige mappe.
Du er nødt til at få rettet så den referere til den rigtige mappe.
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Har du været inde i settings.inc filen og rette til den nye adresse? Der skal stå "/shop".
(den ligger i Config mappen)
Svar
Fra København
Tilmeldt 15. Nov 10
Danni Jakobsen
Skrevet
15-11-2010 kl. 20:38
Svar
en 301 redirect? Jeg har været inde i settings filen - men hvor er det jeg skal anføre, at den nu ligger i "/shop" ?
Svar
Tilmeldt 26. Jun 10
hej
Skrevet
15-11-2010 kl. 20:44
Svar
Har selv prøvet det . Man skal byg den i den side. Det var det jeg gjord.
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
en 301 redirect? Jeg har været inde i settings filen - men hvor er det jeg skal anføre, at den nu ligger i "/shop" ?
Den skulle gerne være en af de aller øverste - den hedder noget med BASE_URI - lige nu skulle der gerne stå ('/') - her skriver du istedet ('/shop')
Svar
Fra København
Tilmeldt 15. Nov 10
Danni Jakobsen
Skrevet
16-11-2010 kl. 12:37
Svar
Hej Allan, det har jeg lige prøvet. Siden ser stadig ud på samme måde. Hmm, tror du der kan mangle noget CSS eller lign?
Svar
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09