Hej Alle Jeg har lige søgt rundt på amino.dk for at finde erfaringer med www.salgsskabeloner.dk, da jeg for 3 uger siden købte en startpakke med 20 e-mails. Som sådan er det ikke en "bog", men mere en guide, der blandt andet indeholder 20 mails, skrevet af en anden amino (Glenn), der har til sinde at få kunden i snak og købe. Jeg må blankt erkende at jeg er stinkende ringe til e-mail marketing, og ud over et par standard e-mails jeg har ændret, er resten der kommer fra mig, rimelig "standard". Mens jeg gennemgik alle disse mails, var der flere gange hvor jeg tænkte ahhh, det kan man ikke. Glenn formår virkelig at presse citronen og motivere læseren til at købe. Hvis du bruger alle hans mails, skal man helt sikkert nok pisse et par kunder af, men hvad er det værste der kan ske? Nemlig, at han framelder dig dine mails. PS. Alle mails og guides holder sig indenfor rammerne af hvad der er tilladt. Nu lyder det som den helt store salgstale, det er det ikke. Jeg får selvfølgelig intet for det, men damn det er en ressource du som webshop ejer ikke må gå klip af!. |
Glenn lavede en række mails til mig sidste år, som jeg stadig bruger, jeg er selv meget dårlig til alt det der E-mail marketing. Men det er helt sikkert at disse mails virker:)
Venlig hilsen
Jesper Riel