Jeg står og skal købe en barbermaskine, og starter direkte ud med det, da jeg ikke gider de der skrabere til at barbere mig med.
På det område her aner jeg virkelig intet, og derfor kunne det være nogle af jer vidste lidt herinde i off-topic.
Det skal være noget som bare fungerer, og ikke "hakker" i det. Jeg vil helst ikke meget over 1.000 kroner i pris, hvis det kan lade sig gøre at få noget ordentlig kvalitet for de penge :)
Vil anbefale en PhilipShaver. Hvis du ikke skal have det store "lysshow" kan du sagtens finde en god maskine til under kr. 1000,-. Der er tit tilbud på dem og min erfaring er, at det ikke nødvendigvis behøver være topmodellen for barberingens skyld.
Vil anbefale en PhilipShaver. Hvis du ikke skal have det store "lysshow" kan du sagtens finde en god maskine til under kr. 1000,-. Der er tit tilbud på dem og min erfaring er, at det ikke nødvendigvis behøver være topmodellen for barberingens skyld.
Brian
Tak for svaret :)
Der er jo mange fra Philips, og det er svært at finde ud af hvad der er godt og dårligt. :) nogen bestemt model du kan anbefale?
Smut ned i en Punkt1, eller hvad de forskellige forretninger nu hedder. Jeg købte sidste år en barbermaskine i julegave, og fik den fornødne rådgivning i butikken.
... Så i din situation kunne det måske være en fordel, at besøge en fysisk forretning. Selvom vi kan meget på amino, tror jeg ikke vi har så mange barbermaskine-eksperter :-).
Smut ned i en Punkt1, eller hvad de forskellige forretninger nu hedder. Jeg købte sidste år en barbermaskine i julegave, og fik den fornødne rådgivning i butikken.
... Så i din situation kunne det måske være en fordel, at besøge en fysisk forretning. Selvom vi kan meget på amino, tror jeg ikke vi har så mange barbermaskine-eksperter :-).