Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God barbermaskine, helst ikke for dyr, men stadig kvalitet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa allesammen :)

Jeg står og skal købe en barbermaskine, og starter direkte ud med det, da jeg ikke gider de der skrabere til at barbere mig med. 

På det område her aner jeg virkelig intet, og derfor kunne det være nogle af jer vidste lidt herinde i off-topic. 

Det skal være noget som bare fungerer, og ikke "hakker" i det. Jeg vil helst ikke meget over 1.000 kroner i pris, hvis det kan lade sig gøre at få noget ordentlig kvalitet for de penge :)

Håber nogle ved lidt :)
Tak på forhånd! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:56

Vil anbefale en PhilipShaver. Hvis du ikke skal have det store "lysshow" kan du sagtens finde en god maskine til under kr. 1000,-. Der er tit tilbud på dem og min erfaring er, at det ikke nødvendigvis behøver være topmodellen for barberingens skyld.

Brian

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 20:33

Brian Schou Larsen:

Vil anbefale en PhilipShaver. Hvis du ikke skal have det store "lysshow" kan du sagtens finde en god maskine til under kr. 1000,-. Der er tit tilbud på dem og min erfaring er, at det ikke nødvendigvis behøver være topmodellen for barberingens skyld.

Brian

Tak for svaret :)

Der er jo mange fra Philips, og det er svært at finde ud af hvad der er godt og dårligt. :) nogen bestemt model du kan anbefale?

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 20:58

Hej Daniel.

Smut ned i en Punkt1, eller hvad de forskellige forretninger nu hedder. Jeg købte sidste år en barbermaskine i julegave, og fik den fornødne rådgivning i butikken.

... Så i din situation kunne det måske være en fordel, at besøge en fysisk forretning. Selvom vi kan meget på amino, tror jeg ikke vi har så mange barbermaskine-eksperter :-).

Blot et lille råd Smile

Rasmus

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30

RBN:

Hej Daniel.

Smut ned i en Punkt1, eller hvad de forskellige forretninger nu hedder. Jeg købte sidste år en barbermaskine i julegave, og fik den fornødne rådgivning i butikken.

... Så i din situation kunne det måske være en fordel, at besøge en fysisk forretning. Selvom vi kan meget på amino, tror jeg ikke vi har så mange barbermaskine-eksperter :-).

Blot et lille råd Smile

Rasmus

Denne kunne være et udmærket bud : http://www.elgiganten.dk/product/hjem-pleje/personlig-pleje-velvare/barbering/HQ7390/philips-barbermaskine

Brian

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 17:17

Tak for det :) jeg overvejer det! 

Fra København
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 21:58

Hej Daniel,

Jeg sidder som indkøber i Danmarks størreste isenkræmmerkæde, hvis det er Philips du vil have skal du købe HQ8240 den kan du få for under 1000.-

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Skrevet kl. 22:02

Hej Lars, tak for dit svar. Ved du noget om hvor god den er i forhold til HQ7390? Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars T. Andreasen:

Hej Daniel,

Jeg sidder som indkøber i Danmarks størreste isenkræmmerkæde, hvis det er Philips du vil have skal du købe HQ8240 den kan du få for under 1000.-

Kan du så ikke se om du lige kan hjælpe ham her lidt på vej med sit projekt?

http://www.amino.dk/forums/t/106918.aspx?#710465

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)