Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye billigere tablets

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Telia får i løbet af november 2 helt nye Android baserede tablets i shoppen. Prismæssigt er de begge en del billigere end Samsung Galaxy Tab, men minder ellers utrolig meget om den.

Hvad siger I? Kunne I finde på at købe en billig tablet, som ZTE Light og ViewSonic ViewPad 7, eller vil I hellere betale prisen for en tablet, fra et mere kendt mærke som Samsung?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 03:33

Jeg kunne sagtens finde på at købe en ZTE Light, især pga. prisen, det betyder en hel del, men nytter samtidig heller ikke noget, hvis prisen er lav, og funktionaliteten bare er elendig. 

Hvis jeg havde pengene ville jeg købe en Galaxy Tab med det samme - den er virkelig bare SÅ fed :) 

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 06:21
Ja, jeg ville købe den billige, hvis der var tale om to tilnærmelsesvis ens produkter. Jeg er personligt ligeglad med at der står et kendt navn på tingesten.
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 18:40

Jeg tror bestemt vi kommer til at se mange flere billige og dyre tablets inden årets udgang...for ikke at snakke om de mange nye tablets der kommer frem i 2011. 

Jeg har bestemt mig for at vente på en iPad 2, som bliver købt fra USA så snart Apple frigiver den.  

 iPhone 6

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)