Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Omkring +16 fester

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er 

Mig og en ven vil holde privat fest på diskotek, + 16 fest, er det så lovligt at sælge alkohol til folk på +16, hvis det er en privat fest og vi har gæsteliste?

Hvis det så derimod er i forsamlingshus er der så andre regler om vi må?

Mvh Lasse  

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:05

Det mener jeg godt i må. Tidligere Club Tropic , nu Below no. 3 på Alextorv gør det hver uge. Og der er vidst også gæstelister.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 00:25

Lucky Charm:

Det mener jeg godt i må. Tidligere Club Tropic , nu Below no. 3 på Alextorv gør det hver uge. Og der er vidst også gæstelister.

Tak for dit hurtige svar! 

Men vil gerne lige vide 100 % om det er lovligt at sælge alkohol til dem, ellers er vores fest død :P

Mvh Lasse 

Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 00:32

Hej..

Jeg mener ikke i må på et diskotek, når folk kun er +16... 

I et forsamlings hus ved jeg faktisk ikke lige.. 

Men efter hvad jeg ved er det ikke tilladt på diskotek.. 

Lidt hjælp ;)

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 00:36

Det tror jeg nu ikke man kan, da det bliver serveret må det ikke være under 18. tror nu ikke det har noget med en gæsteliste at gøre.. 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:34

Spørg ungdomsdiskotekerne, de må have styr på reglerne. Jeg ved man kan købe alm. 4,6% fadøl på ungdomsdiskoteker så længe du er 16 år og er på gæstelisten.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:28

Fail!, Du må ikke sælge alkohol på diskoteker til folk under 18 og så er det fuldstændig ligegyldigt om der er tale om privatfest, gæstelister, vip fest og hvad man ellers kan finde på. 

Har selv kigget på et lignende projekt med ejeren af Ungrejs, og vi kunne ikke få tilladelser til det - desværre. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 10:30

Mht. forsamlingshuse så må man heller ikke sælge alkohol der - at mange så gør det alligevel er en anden sag, såvel som at politiet tydeligvis ikke har noget problem med det. :) 

Problemet er bare at hvis man gør det til en forretning så risikerer man nok at blive taget lige pludselig. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55

Det er der godt nok mange delte meninger omkring..

Grunden til at i gerne må sælge alkohol til personer over 16 hvis i har gæsteliste, er at det så kan betragtes som en privat fest. Hvor der ikke gælder de samme regler - Så det blir ikke jeres største problem, så længe i kører det på den rigtige måde! men rådfør jer med en der evt. har prøvet det før, så i kan få lidt hjælp med hvordan det skal foregå.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)