Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg forbedre (Konstruktiv kritik modtages)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 50
Fra  Munk Software Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har siddet og rodet med et nyt design til min side - hvad kan jeg gøre bedre?

http://munksoftware.net/

Venlig hilsen

Anders

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Oct 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 23:50

Hej

Synes måske det er lidt uoverskueligt at se hvad det er du laver. Man skal læse "rimlig" meget inden man finder frem til at det er webdesign mm. du laver. Tror det ville virke bedre hvis det bliver præsenteret som noget af det første: "Hos Munk Sofware hjælper vi dig med....." En mindre ting er de knapper der er i venstre side kunne måske laves så man ikke behøver at trykke på teksten men også kan trykke på den hvide del i kassen.. 

Håber du kunne bruge det til noget.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:55

Menu meget svær at finde ud ad da man ikke kan se menu punkter da ligger oven på , hinanden derved lidt svært at vide hvilken side jeg klikket over på , når bruges menu

Kontakt siden kunne ikke se jeres kontakt info adresse CVR nummer og et telefon nummer , kun en kontakt formular og stå frem som virksomhed giver troværdighed og kan ringe synes jeg er en  vigtige ting for mig , for ønsker den personlige kontakt.

Forstår ikke helt hvad i tilbyder med er det ikke hjemmesider i udvikler mest, kigger på siden om jeres kompetencer

priser hvad ca noget koster mangler synes jeg

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Feb 10
Fra  Munk Software Skrevet kl. 23:54

Tak!

Så skulle det være rettet. Er der andet jeg kan gøre bedre?

/Anders

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:47

øverste på siden ville jeg rykke banner op , da bare er et tomrum det grå , hvor intet er og vis sider ved lige skærm kan man ikke se hele siden.

bunden ville jeg flytte op , da der er en lang grå bunden hvor der intet står

Cvr nummer står så lang nede i fodnoten derved ved ser man ikke det med det samme , det ser bare mystisk ud når det står under, så et langt stykke grå siden hvor der intet står , jeg ville flytte det opad på siden .

kontakt siden ville jeg sætte mit Cvr. nummer på og et telefon nummer på det skaber i hvert fald troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Nyborg
Tilmeldt 19. Feb 10
Fra  Munk Software Skrevet kl. 01:51

Så er den klaret :) TAK fordi du gider bruge din tid på at hjælpe mig. :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)