Hejsa, Jeg har i flere år nu drevet virksomhed og jeg synes jeg har brug for en partner. Jeg er ikke myndig så det behøver du heller overhovedet ikke at være :-) Selvom jeg er yngre end de fleste lykkedes det mig altid at stille kunder tilfredse og levere produkter af høj kvalitet. Hvis du også er meget ung er det vigtigt at du går op i iværksætteri og har lyst til at skabe noget. Du skal være målbevidst og ikke give op. Mit firma leverer ydelser indenfor IT. De tre hovedydelser er hjemmesider, webdesign, hosting - men andre softwareløsninger og diverse IT-rådgivning har jeg også leveret flere gange. Er du én af nedestående personer og har du lyst til at vide mere? Så skriv endelig en email til mig :-)
Du er kompetent indenfor hjemmesideprogrammering og også gerne opsætning af design. Ikke nødvendigvis kreativ, men hvis du kan omdanne skitser/design til HTML-filer er det et stort plus. Det er at foretrække hvis du har lavet store hjemmesider før, ikke nødvendigvis nogen der er solgt eller blevet til noget.
Systemadministratoren Du kender selvfølgelig Linux. Måske er det også dit foretrukne valg og det der dagligt booter op på din PC. Hvis du kan administrere en Linux server via terminalen og installere programmer, så er du måske systemadministratoren jeg søger :-)
"Sekretæren" Du kan snakke med folk, formulerer dig godt, skriftligt og mundtligt, på Dansk, Engelsk og måske Tysk? Godt nok kan du ikke redde verden ved at programmere satelitter, men du ved hvordan du finder programmøren der kan, og du bliver ved med at prøve, indtil du får solgt satelitten (efter vi finder ud af at 3. verdenskrig var et mediestunt). Dette er på en eller anden måde den sværeste rolle at udfylde. Du skal være god til lidt af hvert og være god til at sætte dig ind i ting.
Jeg håber at denne post fungerer, og nogle engagerede personer skriver til mig. Ps. Man kan godt være dygtig selvom man går i 8. - og så har man også masser tid! :-) Så ta' chancen og skriv! |
Jeg har skrevet dig en besked.