Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg en søgemaskine?

Side 10 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3020
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 06:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim, jeg er helt enig med dig.

Det er også netop sådan jeg ser de kommende søgemaskiner. Det må være muligt at lave sådan en applikation, hvor man logger ind, og dermed opnår en masse fordele.

Google er dog allerede langt med deres login, og spørgsmålet er, hvornår de tager skridtet fuldt ud, og beder os om at logge på, inden vi søger, hvis vi vil have mærkbart bedre søgeresultater (ikke som i dag, hvor der næsten ikke er forskel på søgningerne).

Jeg håber ikke det vil vare lang tid, før det sker... På den anden side, jo længere tid de venter, jo nemmere er det for en driftig iværksætter at komme ind på det marked. For det findes, og det er kæmpe stort!

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:05

www.duckduckgo.com er et godt eksempel. Det er en eller to gutter der har sat den op, resultaterne er ofte bedre end Googles, den koerer paa mindre end 10 servere + noget clouding og bruger mindre end 1TB harddiskplads.

Som jeg forstaar det kommer resultaterne i hoej grad fra andre soegemaskiner, men rankingen er stadig unik.

http://www.gabrielweinberg.com/blog/2009/03/duck-duck-go-architecture.html

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:08

Med 'bedre' resultater end Googles mener jeg at jeg ofte har fundet det info jeg ville frem til hurtigere end paa Google.

Med 'ofte' mener jeg imponerende tit i forhold til duckduckgo's stoerrelse.

deMib; se der er nogen der har gjort det du sagde man ikke kunne. Hihi.

Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 12:15

Hej SEO++

Vil du skrive eller ringe til mig på 26183517 :) du har nogen fede synsvinkler på det her indlæg, vil gerne drøfte en lille ting sammen med dig hvis det passer ind :)

vh jens hansen

Side 10 ud af 10 (94 indlæg)