Har du så også husket din sølvpapirhat så de ikke aflurer dine tanker med deres strålekanon? Hvis du mener at USA aflurer dine kortoplysninger, overvåger dit private hjem osv, blot fordi de har set dig køre på en bestemt gade på Østerbro må jeg indrømme at du virker som en form for fantast der vil se spøgelser alle steder. USA har skabt sig nogle fjender her i verden, og det er derfor naturligt at USA overvåger sine nationale interesser, i og udenfor USA.
|
Jeg har ingen problemer med at blive overvåget, hvis ellers oplysningerne bliver brugt rigtigt. Hvis det primære formål med overvågningen er at få ram på terrorister og andre krigeriske typer, så er det helt fint med mig. PET, FBI mv. har flere gange fået ram på lyssky personer, der havde rigtig dårlige intentioner, og jeg er ganske sikker på at bla. overvågning og aflytning har en stor del af æren for at vi endnu er gået fri for det værste terror her i Danmark.
Den dag de bruger overvågningen til automatisk at sende mig en bøde, hver gang jeg cykler uden lys, så vil jeg være bekymret. Men mon dog det går så slemt, og så må vi jo protestere til den tid og indtil da glæde os over at der er et stor apparat igang der forsøger at beskytte os.
Mvh. Jens
Ps. Mon ikke når nu google kommer forbi om et øjeblik med deres crawler, automatisk via deres hemmelige samarbejde med FBI scanner de keywords der er brugt og markerer denne meddelelse som "noget der skal kigges nærmere på"... det er overvågning.. og det er meget betryggende.
Bliv gratis medlem