Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefon salg kan jeg? (hvad skal jeg gøre)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg kunne godt tænke mig at være selvstændig telefon sælger! Grunden er jeg gerne vil have med salg at gøre, vil gerne have mulighed for at få nogle ansatte inden for nogle måneder, måske år. Telesalg/marketing kan jeg godt lide da man for et ja eller nej for det meste! Elsker at sælge.

Hvad jeg skal jeg gøre for at komme igang?

Hvor kan jeg finde nummer?

Hvor finder jeg firma'er at sælge for? 

Mvh Lasse 

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 17:29
Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 17:48

Hej Lasse!

Har du nogle referencer / erfaring med telefonsalg i forvejen, eller salg i det hele taget?

Fortæl gerne hvorfor at jeg skal vælge netop dig som sælger på min næste opgave! Smile

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 17:57

Har du arbejdet med salg før? Telefonsalg er hårdt - og det kræver erfaring og træning før man bliver så god, at man kan arbejde så seriøst med det, at man kan sælge produkter på vegne af andre virksomheder.

Et godt startpunkt kunne være, at kontakte nogle virksomheder indenfor områder, som du i forvejen ved noget om (forsikringsbranchen, telebranchen eller hvor du nu end har arbejdet tidligere) og sælge dig selv overfor dem.

Med hensyn til numre at ringe til - hvis du har arbejdet seriøst med B2B-salg før burde du allerede have en idé om hvordan du kommer igang med det praktiske.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 18:00

Har aldrig prøvet før!

Fordi jeg mener jeg har kompetance til at sælge dit produkt(ej, men ved ikke rigtig hvad der skulle gøre mig god, andet end se ar komme igang og få det prøvet af)

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Skrevet kl. 18:03

Har aldrig været seriøs omkring b2b, men har arbejdet lidt med det!

Mvh Lasse 

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 18:13

Master Vind:

Har aldrig prøvet før!

Fordi jeg mener jeg har kompetance til at sælge dit produkt(ej, men ved ikke rigtig hvad der skulle gøre mig god, andet end se ar komme igang og få det prøvet af)

Det er bestemt ikke noget man bare lige gør... - men omvendt er der den hårde måde da klart en måde at lære det på!Smile

Du kunne også overveje om det måske var en idé at søge en stilling hos en virksomhed der netop tilbyder denne ydelse og dermed få noget praktisk erfaring og nogle teknikker og i det hele taget lidt indblik i hvad det kræver - når du så på et senere tidspunkt har fået denne erfaring og iøvrigt en reel reference fra din tidligere ansættelse og når du endda måske er blevet rigtig god til det - så giver det måske mere mening at blive selvstændig telefonsælger...

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)