Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du så klog du kan rådgive ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære Aminoer..

Jeg har brug for nogle kloge hoveder.... Har netop startet min web-shop www.Dråbefanger.dk, og er godt igang med salget, produktet er altså også bare godt. I den forbindelse har jeg 2 spørgsmål:

1) Er min web-shop ok, og mangler der noget ?

2) Jeg har fået et tilbud på  1mill visninger på facebook for kr 4000,-, men jeg kan ikke gennemskue om det er pengene værd, er der nogen af jer der har forstand på det ?

På forhånd tak for svarene.

Mange hilsner

Peter

Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 13:38

Hej Peter

Fin ide, om der er behov for sådan et produkt vil jeg ikke byde ind på, men hvorfor ikke.

Et spørgsmål der poppede op, da jeg skimmede din side, og som vil være afgørende for om jeg vil købe produktet.

Kan den vaskes i opvaskemaskinen? Den bliver vel hurtig lidt ulækker når den har samlet dråber op i nogle uger. Hvis den kan synes jeg du skal skrive det tydeligt på forsiden.

Mvh. Jens

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:38

En CPM (cost per mille) pris på 4 kr per 1000 visninger er i den lavere ende af spektret og lyder derfor ikke helt tosset (du vil opleve priser på 80-100 kr i CPM hvor segmentet er snævert og målrettet).

Spørgsmålet er dog om der kan udledes noget i forhold til segmenterne der dækkes - er det danskere? hvor gamle er de? hvad interessere de sig for osv. - det vil have en afgørende betydning for hvor mange besøgende du kan få ud af den ene million visninger.

Alternativet er at kører indholdsnetværks reklamer via adwords og der kan du godt ramme en pris på en 1-4 kr i CPM alt efter hvor, hvornår osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:58

Hvis jeg var dig ville jeg få 100% styr på min hjemmeside inden du køber noget som helst reklame. De folk der besøger skulle jo gerne købe noget, og jeg tvivler på at 1 million visninger på facebook ville give mere en 1 eller 2 salg hvis du er heldig.

Der er ret meget på din side som skal ændres i forhold til seo, for ikke at sige alt. Det er dog til at overskue fordi din side er så lille. Og ikke super nødvendigt da der er så lidt konkurrence at du allerede er nr 2 på google.

Jeg tror du kan få VIRKELIG god succes med din side. Specielt fordi dit produkt er så billigt. Så billig at du måske skulle overveje at ændre hele dit salgskoncept.

Hvis du ønsker kan vi snakke nærmere privat. Jeg er sikker på du kunne få en masse ud af de inputs jeg har.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Navnebror

Jeg synes du skal overveje andre kanaler end egen webshop, umiddelbart så dækker du et behov som målgruppen ikke ved de har, og derfor søger efter. Derfor har du en ulempe i forhold til de fleste andre webshops, da du har svært ved at ramme kunderne mens de er i købsmode.

Det jeg ville foreslå dig, at gøre er at prøve at komme ind hos nogle af detail kæderne, produktet er en oplagt hyldevare i Imerco eller spot-vare i Netto. Her ville du ramme kunderne mens de er i købsklar og sælge meget mere :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:09

Fed dims Smile

Jeg ville ikke bruge 5 min på FB og lignende hvis jeg var dig, lige nu.

Jeg ville ringe til Dansk Supermarked, COOP og METRO og lignende kæder og få en aftale sat istand til præsentation.

Start i morgen kl. 9.00 - og inden kl. 12.00 kan du have navne og adresser på hvem der skal have tilsendt eksemplarer. Og om en uge ved du meget mere Smile

Tænk stort Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:09

Lundsby:

Hej Navnebror

Jeg synes du skal overveje andre kanaler end egen webshop, umiddelbart så dækker du et behov som målgruppen ikke ved de har, og derfor søger efter. Derfor har du en ulempe i forhold til de fleste andre webshops, da du har svært ved at ramme kunderne mens de er i købsmode.

Det jeg ville foreslå dig, at gøre er at prøve at komme ind hos nogle af detail kæderne, produktet er en oplagt hyldevare i Imerco eller spot-vare i Netto. Her ville du ramme kunderne mens de er i købsklar og sælge meget mere :-)

Damn der var jeg for langsom. 3 minutes makes a difference hehe

Køb ren argan olie her

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:12

Lyt til ham Jens (Lagersalg) han ved hvad han snakker om :-)

Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 16:20

Gør som de andre foreslår; ring og aftal et møde med de potentielle forhandlere. Dernæst; prøv facebook - 4000 kr. for 1 mio. sidevisninger er en lav pris...og 4000 kr. er billige lærepenge...hvis de overhovedet bliver lærepenge.

/JG 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)