Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fastnet-nummer. Købe/viderestille?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

har prøvet at google, men synes kun jeg støder på 3-6 år gamle tråde.

Har overvejet et fastnet-nummer, for at gøre virksomhedens identitet mere professionel. Men vil sådan set ikke bruge det andet til at kunder kan ringe på det og så viderestilles opkaldet til min mobil.

Er der en nem og billig løsning på at købe og bruge et sådanne nummer?

På forhånd tak.

Brian

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:22

Lægger mig lige på en overvågning af denne tråd :o)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:24

Som jeg forstår det - kan man nu få fastnet nummer på sin mobil - altså flytte dit gamle fastnet nummer til din mobil?

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:26
Du kan få et 70 nummer ved TDC til 250 kr i oprettelse og så viderstille det til din mobil, Call center eller hvad man ønsker. Fik mit for et par år siden ved at ringe til TDC erhverv, ved ikke om prisen er helt de samme i dag.

SMSbees.dk -Tlf: 3025 1272 - Info@SMSbees.dk
Billig forbrugsafregnet 1- og 2-vejs SMSgateway - Fra 0 kr i md!

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:28
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36

Tom Frank Christensen:

Jeg fandt denne side

Flyt fastnet til mobil og spar penge

Så det må være muligt

Hej,
har været forbi samme side. Men den artikel er også 2 år gammel. Ingen tvivl om at man kan lave en løsning. Var bare interesseret i at få den så billig og nem som muligt, i og med at fastnetnummeret IKKE skal flyttes til mobil, men blot viderestille, og helst uden jeg bliver flået i samtale/viderestillings-udgifter.

Brian

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 13:42

Det skulle Sonofon så kunne gøre - det nye Telenor.

http://www.eksperten.dk/spm/917657

http://www.eksperten.dk/spm/903434

For 45,- om måneden så vidt jeg har forstået.

Brian Schou Larsen:

Tom Frank Christensen:

Jeg fandt denne side

Flyt fastnet til mobil og spar penge

Så det må være muligt

Hej,
har været forbi samme side. Men den artikel er også 2 år gammel. Ingen tvivl om at man kan lave en løsning. Var bare interesseret i at få den så billig og nem som muligt, i og med at fastnetnummeret IKKE skal flyttes til mobil, men blot viderestille, og helst uden jeg bliver flået i samtale/viderestillings-udgifter.

Brian

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 13:56

Kig på www.firmafon.dk - her får du også mulighed for at opsætte eksempelvis åbningstid.

Fungerer fint, vi bruger det pt til vores vagt telefon.

Vh
Henrik 

Fra København V.
Tilmeldt 18. Feb 08
Indlæg ialt: 286
Skrevet kl. 13:58

Jeg har et 70 nummer hos TDC der viderestiller til min mobil...

Jeg har lige fundet min seneste faktura frem for at kunne give jer lidt tal - og kan da oplyse at det kun koster mig kr. 50,- inkl. moms pr. kvartal i abonnement (det hedder "Personligt nummer basic") - jeg kan dog ikke huske hvad jeg i sin tid har givet for at få nummeret...

Ud over abonnement kommer jo så forbrug...

Jeg kan ikke se på fakturaen hvad minuttaksten er, men det står jo nok i den aftale jeg på et tidspunkt har indgået, men jeg kan da se at jeg en given måned har modtaget 60 opkald og at det har stået mig i kr. 125,- inkl. moms.

Med øvelokale.nu kan du leje øvelokale på timebasis. Så betaler du kun når du rent faktisk skal øve, og slipper for de faste månedlige udgifter. Du kan booke online hele døgnet rundt. Se øvelokaler i dit område i øvelokale oversigten.
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42

Chano:

Jeg har et 70 nummer hos TDC der viderestiller til min mobil...

Jeg har lige fundet min seneste faktura frem for at kunne give jer lidt tal - og kan da oplyse at det kun koster mig kr. 50,- inkl. moms pr. kvartal i abonnement (det hedder "Personligt nummer basic") - jeg kan dog ikke huske hvad jeg i sin tid har givet for at få nummeret...

Ud over abonnement kommer jo så forbrug...

Jeg kan ikke se på fakturaen hvad minuttaksten er, men det står jo nok i den aftale jeg på et tidspunkt har indgået, men jeg kan da se at jeg en given måned har modtaget 60 opkald og at det har stået mig i kr. 125,- inkl. moms.

Dt lyder jo nok som det, jeg søger...

Brian

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)