Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blogs og artikelkataloger - hvilke er bedst?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvem har lige en liste over de blogs og artikel kataloger  som indekseres bedst af google?

Hvis ikke det lige er noget i vil offentliggøre, så send mig gerne en PB eller mail: salg@marjoe.dk

Fortsat god dag til jer alle.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 10:31

De blogs du bruger til at skabe indgående links skal også ikke blot have en god placering i Google, men også ramme det som din hjemmeside handler om. Dvs. at hvis du får et link fra en computerblog til din hjemmeside der handler om heste, så er det jo ikke det smarteste. Så er et link fra en hesteblog altså bedst.

.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 10:38

Når jeg opretter en blog, skriver jeg jo om smykker, men syntes ikke rigtig de bliver indekseret af google - er der noget jeg ikke helt har fanget her?

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 13:03

Flere bud.

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 00:10
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:45

marjoe:

Når jeg opretter en blog, skriver jeg jo om smykker, men syntes ikke rigtig de bliver indekseret af google - er der noget jeg ikke helt har fanget her?

Skriver du på et nyt domæne? har bloggen relevante backlinks? Et backlink er ikke meget værd hvis det er fra et nyt domæne uden nogen form for trust, pagerank eller backlinks.

Selvom dit blogindlæg blev indexeret er det ikke sikkert det giver meget linkjuice tilbage til din forretning. En indexering er kun en start men ikke et mål i sig selv. De sider du gerne vil have linker til dig er sider der har masser af relevante backlinks, det er målet mere end blot at tale indexeringer Surprise

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)