Vi er nu startet på en ny puljetryk, nemlig helt tynde plastikkort, 0,15mm i tykkelse, og til aminoer har vi en suveræn pris: 849 kr inklusiv levering og tryk i fuld farve på begge sider, ex moms.
Hvis du ikke allerede har et design klar kan vores grafiskepartnere klare dette for 100-400 kr, afhængig af hvor meget der skal laves!
Plastikkortene kan bruges til alt - visitkort, medlemskort eller hvad du nu har i tankerne.
Eneste begrænsning er at disse ikke kan personaliseres i kortprintere og vi kan ikke trykke dem med individuelle tekster, men dette kan evt. gøres bagefter i hånden med en cd-marker.
Kontakt os enten her via Amino eller på e-mail: Info@KortTrykkeriet.dk eller på telefon: 4694 9364
HASTER! - og er bekendt med at leveringsfristen er 4 uger.
Som bruger af amino faldt jeg lige over nedenstående pris på Google. Dejligt at se at i har lavet specielle priser for os aminoèr, det var jeg slet ikke klar over.
Jeg skal bruge 1.000 stk. med tryk på begge sider og de skal gerne nummereres fra 0001-1000. Jeg ligger selv inde med layoutet herpå og går udfra at du vil have filen som en PDF?
Ser med glæde frem til at høre fra dig hurtigst muligt.