Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sidste feedback på siden

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kære Aminoer,

Vi har vidst været lidt for hurtige til, at lancere SEOstationen.
Vi har nu kigget siden ordentligt igennem, og rettet de synlige fejl.
Hvis I skulle støde på flere, må I endelig sige til.

Hvad siger I til siden? Er det en side I kunne finde på at anvende?

Dbh:
SEOstationen

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og læs denne side:

http://seostationen.dk/seo-optimering/

du veklser mellem at skrive vi og jeg, - bestem dig til en ting! -

Jeg ved ikke hvorfor, - men du virker ikke 100% troværdig.. Spørg mig ikke hvorfor, - der er bare "noget" som jeg har svært ved at diffinerer....:O

Måske også fordi du et sted taler lidt "nedladende" om konkurrenterne, - og det tror jeg er rigtig farligt...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Når du nu absolut skal lave en ny tråd om NØJAGTIGT samme emne, og har droppet den anden tråd, så må jeg poste min kommentar her også - da jeg tror det er vigtigt at du får det af vide.

 

Nu skal jeg fortælle dig hvad der er ved at ske, og jeg lægger ikke fingre imellem.

Dit projekt er allerede på lancerings-dagen ved at få et dårligt omdømme, og det er pga. sjusk, sjusk som ikke kan undskyldes, og sjusk som på ingen måde er acceptabelt i forhold til projektet selv.

Du er 15 år, og det er ikke for at generalisere, men jeg tror ikke på du kan skrive en 100% ren grammatisk artikel til mig om et hvilket som helst emne.

Jeres side er flot, ingen tvivl om det, men jeg tror at der bliver fyret så meget lort af på jeres hjemmeside, at jeg næsten ikke kan bære at se på det.

Eksempel: "Vi har arbejdet professionelt med Google Adwords siden 2005 med mange forskellige websites og webshops"

Nå.. Har i det?
1. Jeg vil gerne se referencer
2. Du skal være stolt af at du i en alder af 10 år har kunne styre diverse Adwords-kampagner, og "stjålet" eller overtaget kunder fra konkurrenter, som du jo giver udtryk for på "Google Adwords"-siden.

Du skriver endvidere: "Jeg vil vove at påstå etc. etc." - nå så du vil vove at påstå noget? Jamen ifølge jeres "Hvem er vi?"-side er i 3 "ansatte", heraf er 2 af jer medstiftere, hvilket jo nok er ejere, så hvorfor påstår i ikke?
Hele siden igennem skifter i, imellem følgende: os, jeg og vi - hvilket der vel ikke er noget i vejen for, men for mig virker det forkert.

Altså jeg kunne blive ved med at finde fejl, og jeg gør det ikke for at være et dumt svin, selvom det kunne lyde sådan, men at smide et halvfærdigt projekt ud og kalde det færdigt, er ifølge mig ikke vejen frem.
At i så skyder jer selv i foden med diverse udtalelser, som i beviser på siden ikke holder stik, er jo så en anden sag, men edderbankeme dumt.

Du ødelægger dit "firma" (som formentlig vel heller ikke er registreret, selvom i tager tusindvis af kroner for samlede produkter), før det overhovedet kommer igang.

Med Venlig Hilsen
Wi

ps. I bunden er der et kontakt-logo, og der kan man klikke hvis man vil kontakte jer, men linket hedder "http://seostationen.dk/kontakt" som redirecter til "http://seostationen.dk/kontakt-os". Linket i bunden burde vel SEO-mæssigt bare linke til "../kontakt-os" - som jo er den rigtige adresse, hvorfor redirecte på den måde på sin egen side?

"Hvis I skulle støde på flere, må I endelig sige til." - du mener vel ikke at du beder os Amino'er om at gå jeres side igennem, for at rette jeres fejl - som i efter sigende (kilde: SEOstationen.dk) skulle være eksperter i?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad jeg kan se er forsiden forbedret , med et banner der køre med tilbud , med resten af undersider kan man ikke finde, banner med tilbud øverste skulle dog også køre alle siderne

overskuelighed skal forbedres efterfølgende rette grammatikken, derved arbejde med at få en menu struktur på siden , for vis man ikke kan finde rundt på siden kan de jo ikke læse teksten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mening og holdninger som Wi skrev ovenfor... Fire stjerner herfra.

Hvad fik du/i i karakter i den sidste stil?

Desuden har jeg (Med ca. ti års SEO deltids erfaring) været igennem jeres side, og der er en del fejl - faktisk rigtig mange fejl i mine øjne. Så forstår ikke hvordan i kan kalde det SEOStationen.dk?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Wi:

Når du nu absolut skal lave en ny tråd om NØJAGTIGT samme emne, og har droppet den anden tråd, så må jeg poste min kommentar her også - da jeg tror det er vigtigt at du får det af vide.

 

Nu skal jeg fortælle dig hvad der er ved at ske, og jeg lægger ikke fingre imellem.

Dit projekt er allerede på lancerings-dagen ved at få et dårligt omdømme, og det er pga. sjusk, sjusk som ikke kan undskyldes, og sjusk som på ingen måde er acceptabelt i forhold til projektet selv.

Du er 15 år, og det er ikke for at generalisere, men jeg tror ikke på du kan skrive en 100% ren grammatisk artikel til mig om et hvilket som helst emne.

Jeres side er flot, ingen tvivl om det, men jeg tror at der bliver fyret så meget lort af på jeres hjemmeside, at jeg næsten ikke kan bære at se på det.

Eksempel: "Vi har arbejdet professionelt med Google Adwords siden 2005 med mange forskellige websites og webshops"

Nå.. Har i det?
1. Jeg vil gerne se referencer
2. Du skal være stolt af at du i en alder af 10 år har kunne styre diverse Adwords-kampagner, og "stjålet" eller overtaget kunder fra konkurrenter, som du jo giver udtryk for på "Google Adwords"-siden.

Du skriver endvidere: "Jeg vil vove at påstå etc. etc." - nå så du vil vove at påstå noget? Jamen ifølge jeres "Hvem er vi?"-side er i 3 "ansatte", heraf er 2 af jer medstiftere, hvilket jo nok er ejere, så hvorfor påstår i ikke?
Hele siden igennem skifter i, imellem følgende: os, jeg og vi - hvilket der vel ikke er noget i vejen for, men for mig virker det forkert.

Altså jeg kunne blive ved med at finde fejl, og jeg gør det ikke for at være et dumt svin, selvom det kunne lyde sådan, men at smide et halvfærdigt projekt ud og kalde det færdigt, er ifølge mig ikke vejen frem.
At i så skyder jer selv i foden med diverse udtalelser, som i beviser på siden ikke holder stik, er jo så en anden sag, men edderbankeme dumt.

Du ødelægger dit "firma" (som formentlig vel heller ikke er registreret, selvom i tager tusindvis af kroner for samlede produkter), før det overhovedet kommer igang.

Med Venlig Hilsen
Wi

ps. I bunden er der et kontakt-logo, og der kan man klikke hvis man vil kontakte jer, men linket hedder "http://seostationen.dk/kontakt" som redirecter til "http://seostationen.dk/kontakt-os". Linket i bunden burde vel SEO-mæssigt bare linke til "../kontakt-os" - som jo er den rigtige adresse, hvorfor redirecte på den måde på sin egen side?

"Hvis I skulle støde på flere, må I endelig sige til." - du mener vel ikke at du beder os Amino'er om at gå jeres side igennem, for at rette jeres fejl - som i efter sigende (kilde: SEOstationen.dk) skulle være eksperter i?

 

Dette må man da kalde en gennemgang uden omsvøbYes jeg er sørme glad for at du ikke var min regnelærer eller var det dig?Wink

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en farlig tendens, at folk er begyndt at forære sig selv en jobtitel udelukkende fordi, at der ikke er nogle krav om en boglig uddannelse indenfor det pågældende fagområde. Jeg ser det også indenfor mit eget fag, hvor jeg det seneste årstid er stødt på tekstforfatter-sider, som er spækket med stavefejl/grammatiske fejl. Alene på én forside fandt jeg en tekst med 2 stavefejl og hele 15 kommafejl.

Jeg er enig i, at du ikke kan skrive grammatisk korrekte tekster. Selv i dit korte, indledende indlæg er der en stavefejl: vist staves ikke vidst!

 

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tom Frank Christensen:
Mening og holdninger som Wi skrev ovenfor... Fire stjerner herfra.
Beer

Kenn Olsen:
Dette må man da kalde en gennemgang uden omsvøbYes jeg er sørme glad for at du ikke var min regnelærer eller var det dig?Wink

Haha, matematik har aldrig været min helt stærke side, så jeg tror ikke det var mig Skype-Wink

Det skal lige siges at jeg formentlig heller ikke skriver grammatisk korrekt, langtfra endda! Jeg er nogenlunde god til stavning, men kommaer, og andre tegnsættelser (tror jeg det hedder) er jeg ikke ligefrem verdensmester i.

Men det er også der problemet opstår for mig, for hvis jeg bare så én fejl, så var den jo lige til at rette - det kunne jo være en tastefejl, men jeg ser jo tonsvis. TT tekstforfatter så 15 kommafejl og 2 stavefejl = 17 fejl (lidt matematik kan jeg jo da Wink).

Egentlig synes jeg det er flot at en flok knægte allerede i en så ung alder forsøger at tjene nogle penge - og jeg har måske virket hård, men det nytter ikke noget at sige; arrrh, du skal bare lige rette dit og dat, så hænger det sammen og du er godt kørende - for sådan er det jo bare ikke. Jeg ønsker da virkelig heller ikke at mit indlæg, eller andres kritiske indlæg skal ødelægge hans gå på mod, men de kan lige så godt være ærlige og sige:

  1. SEO-eksperter.. Arh - mon dog!
  2. Adwords-eksperter.. Det kan jeg ikke vurdere, men ud fra sidens andre punkter, så vil jeg sige; arh - mon dog!
  3. Skrive grammatiske korrekte artikler.. Arh - mon dog!
  4. Analytics opsætning.. Tjo - det kan de nok.
  5. Wordpress opsætning.. Tjo - det kan de nok.

Skal vi ikke bare blive enige om at i på nuværende tidspunkt, burde finde jer et andet projekt som ikke kræver troværdighed, præcision og eksperter?

Når jeg som kunde tvivler på 3 ud af 5 tilbud - når jeg tvivler på de 3, hvorfor så overhovedet stole på de sidste 2?

Det værste sted i DK som de kunne smide et projekt som dette ud på, ér vel nærmest Amino, hvor de ville have fået langt de fleste kunder fra - vil jeg tro.

Det er synd - men vi kan bare heller ikke blive ved med at klappe i hænderne, og synes det er fedt at folk starter projekter, for det der med: Kom igen, det kræver bare lige tilretninger - det dur sgu ikke. Den side skulle have været toptunet professionel, uden at nogen skulle kunne sætte én eneste finger på noget! Det skulle have været perfekt og præcist!

Alt skulle bare have været i orden.

Nå, jeg har det vist med at skrive en del når jeg går igang, hehe Big Smile

Med venlig hilsen
Wi

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I øvrigt synes jeg det er ærgeligt at vores indlæg har skræmt "skriver" - til at ændre navn, og tage sit billede af Amino, og ikke nok med det - så har han også slettet sin profiltekst.

Det var jo ikke meningen med det hele - det er ikke altid negativt at få en spand kold vand i hovedet.

Jeg håber du/i tager det i strækt arm, tager kritikken til jer og kommer videre med noget (anbefalet) andet.

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Wi:

I øvrigt synes jeg det er ærgeligt at vores indlæg har skræmt "skriver" - til at ændre navn, og tage sit billede af Amino, og ikke nok med det - så har han også slettet sin profiltekst.

Det var jo ikke meningen med det hele - det er ikke altid negativt at få en spand kold vand i hovedet.

 

 

Tror sku du er min gamle regnelærer.Big Smile hans fornemste opgave var at kalde en op og sige, hvor er det fantastisk, fantastisk at man kan få sig selv til at aflevere sådan noget lort, spild af pis og papir men ikke mindst dine evner da du kan meget mere din dovne flapBig Smile

Så gik der et halvt år før man afleverede noget der var jappet igennemCool

 

Nå tilbage til indlæget..

Hvis man ikke kan tåle at man får at vide at man har fejlet skal man ikke spørge, men til spørger. Se at bevise at de alle tager fejl og i kan meget bedre end dette første forsøg og spørg så bare igen den gamle regnelærerWink

God søndag

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)