Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Instant Preview kommer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus C
Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Læste lige at Google kommer med Instant Preview hvor brugeren kan trykke på et forstørrelsesglas ved de instante søgeresultater og man får et preview af hjemmesiden. Denne preview markerer også de valgte søgeord brugeren har indtastet. Smart.

Her er en video med Google Instant Preview (anker funktionen vil åbenbart ikke loade)

http://www.idg.no/pcworld/vg/article184402.ece

Er det en funktion du vil begynde at benytte dig af?

God weekend.

Madsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 14:09

Det virker som et godt tiltag. Lidt afhængigt af, hvor tungt det bliver at arbejde med og hvordan det bliver præsenteret, så synes jeg, det er en god idé.

Der er for mange sider, hvor man ved første øjenkast kan se, at den ikke lever op til det man søger.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 14:13

Funktionen er tilgængelig hos mig, og jeg synes det er meget praktisk. Jeg holder næsten altid musen over, når jeg læser en description - og nu får jeg også et skærmbillede af siden. Specielt i situationer hvor man har været inde på en side før, men ikke har fået den gemt. 

 iPhone 6

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:16

Iværksætter Madsen:
Læste lige at Google kommer med Instant Preview hvor brugeren kan trykke på et forstørrelsesglas ved de instante søgeresultater og man får et preview af hjemmesiden. Denne preview markerer også de valgte søgeord brugeren har indtastet.

Hej Madsen,

Det er her allerede:

Jeg synes ikke umiddelbart, at det er den store revolution. Nok nærmere en lidt poppet effekt.
Det kan da godt være, at det vil spare de Google søgende for nogle unødvendige kliks.
Men det må også gøre datatrafikken endnu tungere ved Google søgning. Sidder man på en 2G/3G forbindelse med dårlig hastighed, vil den ekstra feature sløve Google søgning.
Heldigvis er det endnu ikke blevet til en Mouse on/over oplevelse, og de besøgende skal stadig klikke for at få preview frem.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 14:18

Heine:
Jeg holder næsten altid musen over, når jeg læser en description - og nu får jeg også et skærmbillede af siden.

Jeg skal nu klikke (FF) for at få det vist.... men så får jeg også Amino uden reklamer ;)

Tilmeldt 13. Nov 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:20

Syntes det er meget dejligt at kunne smugkigge lidt inden jeg klikker. Har haft funktionen til rådighed et stykke tid nu.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 770
Fra  HLnet Skrevet kl. 14:21

DesignYOU:

Heine:
Jeg holder næsten altid musen over, når jeg læser en description - og nu får jeg også et skærmbillede af siden.

Jeg skal nu klikke (FF) for at få det vist.... men så får jeg også Amino uden reklamer ;)

Du har ret. Men hvis du først har klikket en gang, virker det som mouseover på de andre resultater. :-)

 iPhone 6

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 14:29

Synes det er en god og nyttig funktion, der helt sikkert spare en for nogle unødvendige klik. Idea

Kristian Ole Rørbye

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:19

Helt enig, er da klart en forbedring når man skal finde noget.

Syntes faktisk det er et positivt tiltag hos søgemaskinerne.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)