Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop (løbesko) - feedback

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs,

Så er vi gået i luften med vores nye webshop.

Vi har forsøgt at opbygge den efter principperne overskuelighed og ´simplicity´

Hvad siger I til den?

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:00
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:02

OK, så... ;)

www.makisport.dk

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 12:06

Jeg synes helt klart at du skulle tage dine SEO-briller på :) Lidt søgemaskineoptimering ville helt klart hjælpe.

Når det så er sagt, så synes jeg at siden mangler nogle "faste rammer". Alting flyder for meget, og det virker for småt.

Eventuelt put dit logo på alle sider i stedet for at det kun bliver vist på forsiden.

Dertil så kig på noget Call-To-Action. Jeg mangler nogle ting som trækker i mig ud over dine sko-billeder.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:46

Hejsa

Jeg synes ideen med at siden skal være minimalistisk er i orden, men hvis jeg kigger på f.eks den her side med addidas: http://makisport.dk/shop/adidas-11c1.html så er det hele meget rodet. Det vil hjælpe meget hvis du aligner tingene så knapper, tekst og billeder er på linje med hinanden. Lige nu ser det meget rodet ud.

Jeg synes ikke dine "Bestil" knapper passer ind til et minimalistiks og stilrent design. 

Midt i det hele er der et enkelt produkt (Adidas Kanadia TR 3 GTX), hvor du kan vælge en anden mængde, hvorfor kun lige der og ikke på alle produkter?

Du bør overveje at vise mere end 10 produkter pr. side. jeg gider personligt ikke gå til side 1-2-3-4-5 osv., hvis du får flere produkter i de forskellige mærker. Det er meget nemmere at få et overblik ved at scrolle end at klikke rundt mellem flere sider.

Det irritere mig at dine menupunkter skubbes til højre ved mouseover. (kan godt være det bare er mig) Smile 

Din søgefunktion er gemt væk i bunden af siden, hvorfor det?

Er enig med Patrick i at dit logo gerne må være synligt hele tiden.

Jeg håber det er noget du kan bruge, og held og lykke med siden! Smile

Mvh. Christian / Frisørtid.dk 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 12:58

Ligner en standard DanDomain shop hvor I "bare" har fjernet stylesheetet.

Såfremt I er seriøse med shoppen, så spar nu lidt penge op og få en designer der er vant til at arbejde med DanDomain til at lave det for jer.

http://www.cygnet.dk/ er forholdsvis billige og har designet rigtig mange DanDomain shops.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:00

Ja, det er DD.

Vi har heller ikke været tilfredse med den ´fleksibilitet´ de tilbyder.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:07

MAKISPORT:

Ja, det er DD.

Vi har heller ikke været tilfredse med den ´fleksibilitet´ de tilbyder.

Det kan stadig gøres væsentligt bedre. Umiddelbart ville jeg ikke tro at der har været en designer på der har lavet en webshop før.

Hvis man ser på en af jeres konkurrenter der også er lavet på DanDomain ser den væsentligt mere prof ud (selvom den på ingen måde er prangende): 

http://www.runforest.dk/shop/frontpage.html

Prøv at hive dig selv op i luftballonen og se objektivt på det. Hvis du var kunde og produktet kostede det samme, hvor ville du så handle henne? (husk på at I som ny shop oven i købet lægger længere nede i søgeresultaterne! Så det er en hård kamp op hvis I ikke kan tilbyde noget ud over det som de fem første i Google resultaterne).

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:09

Designet synes jeg er kedelige

der videreformidles ingen viden på siden om løbesko , folk har sværere ved at vælge de korrekte løbesko så

bestil vare ligger op og nede i , under vare det forvirre mig

Intet sigende banner hvad i sælger på siden , skrift meget stor jeres navn øverste med siger ikke det er løbesko der sælges.

for korte produkt beskrivelser , hvilken løbesko er det afpasse til konkurrence , skov ture , veje , tykke folk , tynde , løber ud ad vendt , løber man ind ad vendt alt sådan noget skal stå i produkt beskrivelse hvem skoen passer til , hvor mange stød dæmper er i skoen .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Nov 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:10

Syntes det ligner at halvdelen af siden ikke er loaded. Det er bare tomt.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)