Hej Aminoer Nogen der ved hvem der har lavet IT-systemet og hjemmesiden bag MYC4.dk ?
Peter |
Det har de selv - via deres egne udviklingsafdelninger i Uganda og Malaysia ;-)
De bedste kaffe hilsner
Søren
Hej Aminoer Nogen der ved hvem der har lavet IT-systemet og hjemmesiden bag MYC4.dk ?
Peter |
Det har de selv - via deres egne udviklingsafdelninger i Uganda og Malaysia ;-) De bedste kaffe hilsner
|
Jeg anvender generelt ikke min tid på at gætte - men på at lave research - som også rækker længere end bare at spørge på Amino ;-) Jeg har mødt MYC4 folkende et par gange. Der var vist en plan om at flytte udvikligen tilbage til Danmark men softwaren er primært deres egen. Men du kunne jo også prøve at indlemme google i din undersøgelser, jeg er sikker på at google kan gætte lidt for dig :-) De bedste kaffe hilsner |
Har prøvet google - men der var intet bid.. |
Jeg synes nu, at Søren har besvaret dit spørgsmål. Men, når jeg klikker besøger myc4.dk, ender jeg på myc4.com. Der er også et link til en brochure i PDF format om MYC4 Hvad mere er det ud vil vide? Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
jeg ved godt hvem der står bag MYC4, og hvordan deres forretning fungerer - Det jeg søger er dog, hvem der har lavet deres IT-system og hjemmeside evt. et firmanavn eller lignende.. |
/allan |
Så har Søren jo ret. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn