Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop løsning skal man vælge?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 22
Fra  Kjeldsen´s Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der kan dele erfaringer med mig?

Jeg pusler med et webshop projekt, hvor jeg trækker info fra leverandørens lagertal, hvordan leverandøren kan præsentere disse lagertal vides endnu ikke... Derudover vil nogle varer ikke skulle lagerføres, og optimalt ville være hvis jeg kan trække lagertal fra flere forskellige leverandørere

Leverandøren / leverandørerne vil sende varerne ud direkte til slutbrugeren.

Jeg har erfaring med Golden Planet og Scannet, har også forsøgt mig med opbygning af shop i OsCommerce, men er åben for alternativer...

Wink

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:18

Hej Lasse

Det er altid svært at vælge shop-løsning, det rigtige valg for den ene kan sagtens være det forkert for en anden.

Men prøv at kigge på CloudSprout http://www.cloudsprout.dk det unikke ved vores løsning er, at man kan springe programmøren over! og blive herre i egen shop.

På den måde kan man optimerer sig til den optimalt sælgende shop, og det er jo det som det handler om!

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 656
Skrevet kl. 22:17

Lasse:

Nogen der kan dele erfaringer med mig?

Jeg pusler med et webshop projekt, hvor jeg trækker info fra leverandørens lagertal, hvordan leverandøren kan præsentere disse lagertal vides endnu ikke... Derudover vil nogle varer ikke skulle lagerføres, og optimalt ville være hvis jeg kan trække lagertal fra flere forskellige leverandørere

Leverandøren / leverandørerne vil sende varerne ud direkte til slutbrugeren.

Jeg har erfaring med Golden Planet og Scannet, har også forsøgt mig med opbygning af shop i OsCommerce, men er åben for alternativer...

Wink

Som erfaren webshop ejer må jeg fraråde dig at tage i mod råd fra sælgere. En løsning som Lundsby tilbyder dig er sjældent en god forretning hvis du har erfaring i bla. OsC. Du kan se hvad vi har fået lavet i OsC på www.eye4design.dk Det er en glimrende shopløsning.

xxx

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:41

Nu er jeg selvfølgeligt ked af, at se at Pjedsted fraråder imod at tage imod råd fra mig.

Jeg er sikker på at det ikke noget med flg. tråd at gøre http://www.amino.dk/forums/t/106814.aspx hvor den gode Pjedsted og jeg ikke rigtigt kan blive enige om hvorvidt Danmark er en stikkerstat eller ej.

Jeg synes bestemt ikke man skal neglicerer råd, fra dem der bygger shopsystemer, rådgiver og udviklere. Jeg forstår godt argumentet, med at vi sjældent er 100% upartiske.

Men omvendt så er vi oftest dem, der ved mest om de forskellige systemer, personligt prøver jeg alt hvad jeg kan komme i nærheden af f.eks. OsC, Magento, Shopify, AmeriCart, DanDomain, Scannet etc.
Vi har også typisk samlet erfaringer fra en masse shops, personligt vil jeg tro at det er blevet til omkring 200 og ja så har jeg haft æren af at arbejde for top 25 virksomheder herhjemme, hvor projekterne drejede sig om svimlende beløb.

Selvom jeg mener leverandørerne inklusiv jeg selv har meget at byde på, mener jeg ikke at man neglicerer råd fra erfarne e-købmænd. De har også utroligt meget at byde på.

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 22:53

Hej

Leverandørernes lagertal, produkt data o.s.v. stilles ofte til rådighed af leverandørerne via forskellige webservices. Kan være soap eller bare noget simpel http med en nøgle eller andet.

Spørgsmålet for dig inden du kigger på shops, er nok hvad din leverandør har af muligheder. Herefter er jeg sikker på at tingene (Alt efter hvor dybt du vil integrere) kan implementeres í stort set det hele.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 23:48

Lundsby: hvis man kan, spring programmøren over!, så er det vel dig man springer over :)

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 23:55

Thomas: det kan du godt som plus-medlem (altså skjule indlæg fra en bestemt bruger såfremt han hele tiden skriver om sit eget produkt).

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 00:00
Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 00:03

Jamen mange tak! Vi måtte sætte den i luften tidligere end planlagt da shop version 1 (baseret på Wordpress) ikke kunne følge med vores krav. Derfor er den ikke helt færdig endnu - omvendt er en webshop vel aldrig færdig.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:14

Thomas Kjær:

Lundsby: hvis man kan, spring programmøren over!, så er det vel dig man springer over :)

Jep, det er præcist sådan nogle som mig man springer over med CloudSprout.

Jeg har lavet web i små 14 år, og samarbejdet med en masse designere, og nu kan de bare bruge vores software, istedet for vores tid.

Det gode ved det er at designerne er super glade for det, kunden får et bedre resultat og vi smiler også over hele femøren :-)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)