Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi kunne godt bruge noget feedback!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:59

okay design Smile

mangler lidt grafik i banner der siger hvad i handler med

mangler enkle underskrifter i de lange tekster jeg mister overblikket i lange tekster vis jeg ikke , kan se emmer delt op, for jeg blander det hele samme.

fodnoten i bunden ville gøre der ikke var så lang til bunden , derved samle lidt punkter , evt. put lidt ekstra grafik der , som fortæller lidt om jeres produkt i det stor tomrum der er i bunden af siden

kontakt siden ville jeg sætte et telefon nummer og vis haves CVR nummer ville jeg også sætte det på , for det synes jeg skaber troværdighed

Under pakke løsninger lav links direkte til skræddesyet og omvendt det skaber folk hurtigt kan se i tilbyder flere løsninger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Oct 10
Skrevet kl. 21:04

Jep. :)

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 21:07

hm - ret kedelig at se på. ikke noget der sådan siger pow. Kan ikke helt beslutte mig for om jeg kan lide det, eller det bliver for kedeligt.

Derudover synes jeg at man skal scrolle en del ned for at komme til at se det man gerne vil. Det synes jeg godt at der kan findes en løsning på.

Derudover ville jeg finde et lidt smartere design til "følg os på"

Mvh Tobias.

Tilmeldt 20. Oct 10
Skrevet kl. 21:08

Tak for feedback Tobias!

Det vil vi følge op på!

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 21:10

Hejsa

Syntes siden ser rigtig fornuftig ud, meget enkel og brugervenlig, uden de store forkromede ting, men syntes den hænger fint sammen.

Lige et par enkelte småting.

Jeg ville lave den nederste del af side (det sorte) lidt mindre, det tager for meget plads i bunden som kunne udnyttes bedre.

Siden er lidt længe om at loade syntes jeg, men det er måske bare her hos mig, hvad siger de andre ?

Derudover skal du have nogle udtalelser og referencer, det er ikke godt at det står helt tomt og det uanset om du skal ud og lave noget gratis for at få nogle referencer og udtalelser (bare min mening)

Best regards

Tilmeldt 20. Oct 10
Skrevet kl. 21:13

Tak for feedback Kim!

Vi har også lagt meget vægt på, at den skal være brugervenlig og lige til. Så selv Hr. Jensen kan få nytte af den.

Så det er vi glade for!

Det andet vil vi tage til os, og kigge nærmere på! :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 21:19

Hej Christian

Undersiderne er rigtigt flotte, men som der er blevet sagt, holder det ikke, at vigtig tekst og læs mere knapper er så langt nede på forsiden.

Hvad skal det store banner på forsiden til for? Kommer der nogle gode tilbud, eller er det det endelige design, vi kan se? Som det står der er det i mine øjne spild af plads.

Footeren kan du godt arbejde lidt mere med. God idé med referencer og udtalelser, men skjul dem indtil du har noget at vise.

Kontakt os knappen må godt se lidt mere "clickable" ud. Giv den fx lidt gradient og shadow.

Find nogle fede ikoner på http://iconfinder.com i png-format uden baggrundsfarve. Det vil se mere professionelt ud.

Ellers virkelig lækkert, enkelt og ekstremt brugervenligt website. Få arbejdet med småtingene så bliver det rigtig godt :)

Håber det kunne bruges :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 21:20

Jeg er lidt enig, i noget af det der er skrevet - siden er kedelig at se på. Det ser på den ene side seriøst ud, men på den anden side... kedelig.

Jeg mangler lidt informationer på siden om, hvem I er og hvilken baggrund I har. Jeg tro det vil skabe større tryghed.

Jeg savner referencer, men eftersom I lige er startet op, så går jeg ud fra at det kommer med tiden.

På jeres kontaktside har I følgende tekst:

"Er du utilfreds med dit produkt, har du noget du gerne vil vide mere om? Hvad end det er, så er du mere end velkommen til at kontakte os!

Da vi har utrolig travlt, kan der gå lidt tid inden du får svar på din mail. Men bare rolig, vi glemmer dig ikke!
Du kan forvente op til 2 dages ventetid.
Mvh. Administrationen."

Hvis jeg er utilfreds med det produkt I leverer, så forventer jeg en direkte kontakt og ikke at jeg først skal igennem en kontaktform. Der udover lyder "Administrationen" som noget indenfor det offentlige - har jeg fået fat på kommunen? Prøv at gøre det mere nærværende. 

Når I nu arbejder med SEO kunne det desuden være fedt med endnu flere end de 19 backlinks, som Yahoo Site Explorer viser. Og hvoraf de fleste kommer fra Amino.

Derudover virker det ikke så profssionelt, at et af jeres keywords er: Søgemaskineoptimerede artilker. Medmindre det er bevidst selvfølgelig og at I forsøger at ramme dem der taster forkert.Sørg nu for at gøre jeres arbejde ordentligt med SEO, når det er det produkt, som I vil sælge. Alt andet virker uprofessionelt.

Det var lidt feedback herfra. Håber I kan bruge det. Det er ikke så hårdt ment, som det er skrevet :-)

Mvh.

Bo Lyhne

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 21:22

Og lige lidt mere, som jeg ikke fik med: Som Kim også er inde på, så er siden også langsom her, så måske I skulle arbejde lidt med hastigheden på siden.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)