Jeg er lidt enig, i noget af det der er skrevet - siden er kedelig at se på. Det ser på den ene side seriøst ud, men på den anden side... kedelig.
Jeg mangler lidt informationer på siden om, hvem I er og hvilken baggrund I har. Jeg tro det vil skabe større tryghed.
Jeg savner referencer, men eftersom I lige er startet op, så går jeg ud fra at det kommer med tiden.
På jeres kontaktside har I følgende tekst:
"Er du utilfreds med dit produkt, har du noget du gerne vil vide mere
om? Hvad end det er, så er du mere end velkommen til at kontakte os!
Da vi har utrolig travlt, kan der gå lidt tid inden du får svar på din mail. Men bare rolig, vi glemmer dig ikke!
Du kan forvente op til 2 dages ventetid.
Mvh. Administrationen."
Hvis jeg er utilfreds med det produkt I leverer, så forventer jeg en direkte kontakt og ikke at jeg først skal igennem en kontaktform. Der udover lyder "Administrationen" som noget indenfor det offentlige - har jeg fået fat på kommunen? Prøv at gøre det mere nærværende.
Når I nu arbejder med SEO kunne det desuden være fedt med endnu flere end de 19 backlinks, som Yahoo Site Explorer viser. Og hvoraf de fleste kommer fra Amino.
Derudover virker det ikke så profssionelt, at et af jeres keywords er: Søgemaskineoptimerede artilker. Medmindre det er bevidst selvfølgelig og at I forsøger at ramme dem der taster forkert.Sørg nu for at gøre jeres arbejde ordentligt med SEO, når det er det produkt, som I vil sælge. Alt andet virker uprofessionelt.
Det var lidt feedback herfra. Håber I kan bruge det. Det er ikke så hårdt ment, som det er skrevet :-)
Mvh.
Bo Lyhne