Kan man tillade sig at sende en opfølgningsmail til kunder der lige har kørt et produkt, om at købe et mere uden fragt - eller uden merudgift til fragt ? Og selv om det skulle være lovligt - vil det så blive opfattet positivt/negativt ?
|
Jesper Laugesen:Kan man tillade sig at sende en opfølgningsmail til kunder der lige har kørt et produkt, om at købe et mere uden fragt - eller uden merudgift til fragt ?
Og selv om det skulle være lovligt - vil det så blive opfattet positivt/negativt ?
Personligt ville jeg vælge en anden form end fragt.
Eks.: Hvis jeg lige har købt for 400 hos dig og betalt 75 i fragt, så ville jeg blive sur over at få sådan en mail.
Det eks. jeg ville finde ok er:
At du sender en mail efter 8 dage og spørger om alt er vel modtaget og om jeg er tilfreds med varen. Hvorefter du forklarer at at du sætter pris på loyale og tilbagevendende kunder, hvorfor jeg vil kunne få 15% rabat på min næste ordre inden 14 dage...