Jeg har nu haft min Iphone 4 i en lille måned, og er ved at gå ud af mit gode skind.
Gennerelt er det et super lækkert lille stykke værktøj. Dog har jeg ofte store problemer når jeg snakker i den, da skærmen bliver "aktiveret" imens jeg holder telefonen op til øret mens jeg snakker med det resultat at jeg enten, sætter på lydløs, trykker på nummer tasterne, højtaler ect ect... og endnu værre eller ligger røreret på. Og jeg har forsøgt at holde telefonen på mange forskellige måder...
De forums jeg har fundet frem til skriver denne problematik er blevet rettet i ver 4.1. dog er dette ikke tilfældet hos mig.
Er jeg den eneste som har dette problem?
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Sørg for at opdatere til seneste version af iOS, da der for nyligt kom en fejlrettelse til "proximity sensoren" der viste sig ved netop at skærmen ikke blev slukket når du snakker.
Havde selv problemet, det gik væk med en update.
/Larholm
Edit: Så lige at du skrev at 4.1 ikke løste problemet for dig .. Der er jo altid muligheden for at proximity sensoren rent faktisk er defekt på din telefon .. men det kræver en tur omkring Apple for at finde ud af.