Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cepos: Hvordan får Danmark mere iværksætteri?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9742
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg læser ellers ikke så tit Ekstra Bladen, men ham Michael Jeppesen har jeg sgu altid meget godt kunne lide. Han skriver så dejligt brutalt og ligepå.

Han har en yderst underholdende rapportage fra et iværksættermøde med tænketanken Cepos. Jeg tror ikke Jeppesen er så vild med dem. I hvert fald skriver han blandt andet:

"Mange antropologer har troet, at tør sex var et afrikansk problem. Det er det ikke. Det er en af Cepos opfundet, klassisk scoring."

Læs selv: http://ekstrabladet.dk/flash/jeppesen/article264251.ece

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 22:45
hehe,..tak for linket,..yderst underholdende.

Kunne nu også meget godt lide "..og hvis man skulle beskrive Cepos’ gennemslagskraft bedst, kunne man sammenligne den med, hvis Christiania nedsatte en gruppe, der skulle arbejde for flere børsnoteringer i Norge.

Mvh.

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:03
Haaha, jeg er ikke selv den store fan af Jeppesen, men den bemærkning er fandme et guldkorn.

Jeg vil tillade mig at tilføje et citat mere fra artiklen "Men kun i teorien, for det eneste, de kan
tale om er, hvor uretfærdigt det er, at enlige mødre får støtte fra
staten, og når man bruger den som indgangsvinkel på diskoteket,
udelukker man enhver kontakt med de eneste, man nogensinde får en
chance hos."
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:07
Hehe det var da en fantastisk artikkel :)
Havde godt nok lidt mistet respekten for Cepos da de nåede frem til at den eneste måde at undgå en overophedning i det danske samfund var at sænke(!!!) skatten... Det kan godt være at de skulle overveje at tage et par aftenkurser i økonomi! Det ser ud til at de springer lidt let over de fundamentale økonomiske principper på de højere økonomi uddannelser. Men det må de jo selv ligge og rode med... :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)