Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatisk opdatering af priser på affiliate hjemmesider

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der har en affiliate hjemmeside fx. en prissammenligningsside af internet udbydere eller lign., hvor priserne automatisk bliver opdateret fra leverandørenes sider?

Tænker fx. at Telia sætter prisen ned på deres 10mbit abonnement, hvor jeres side automatisk retter prisen.

Eller gør i det bare manuelt. Jer med 1 million mobiler x 7 udbydere må da have et 24 timers job i den forbindelse.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:51

Så mange mobiler er der heller ikke i spil. Jeg har programmeret mig ud af det på parfume priser. Jeg skal blot klikke på auto knappen, og så opdatere den 1 parfume hvert 30 sekund.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Fra  Dan-net.dk Skrevet kl. 14:52

Jeg følger også lige med her.

Jeg har også tit undret mig når jeg ser Nicolaj's MobilTjek.dk - Enten er der udviklet et smart system fra bunden af eller også må der være utrolig meget at lave.

På banen med nogle af jer der har mange produkter med hurtigtskiftende priser!

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 14:59

Hej Casper.. ja undrer mig ikke lige netop DU har lavet et automatisk system :-)

Mht. Nicolajs har jeg fundet ud af, at hans priser ikke er opdaterede en gang imellem - så det virker manuelt.

Der er noget der hedder Mozenda.com, men aner ikke om det kunne bruges. 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:05

Jeg planlægger selv et website længere ude i fremtiden, hvor det vil være nødvendigt med automatisk prisopdatering. Jeg skrev faktisk sammen med Nicolaj om netop det emne, fordi jeg havde set mobiltjek.dk! Han fortalte mig, at man kan benytte sig af det, der hedder et product feed til prisopdatering, men at han selv stod overfor at skulle bruge en crawler. Inden da havde han opdateret sitet manuelt. Sådan forstod jeg det i hvert fald! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:24

Vores mobilpriser opdateres manuelt 1-2 gange om ugen + de gange vi lige fanger en forkert pris. Casper skal faktisk igang med at lave et feed for os, så vi fremover kan levere priser til nogle af vores konkurrenter.

Vi skal bare have ansat den rigtige til jobbet, så bliver priserne opdateret dagligt fremover. Vi har droppet crawleren igen, da der er alt for mange ubekendte med sådan en løsning.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:37

Jeg kan se at tråden er gammel, men har i fundet en løsning til hvordan det fungere nemmest for jer?

Jeg er selv ved at lave nogle affiliate sider hvor automatisk prisopdatering er et must pga alle de vare numre der bliver præsenteret.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:09

Henrik B.S.:

Jeg kan se at tråden er gammel, men har i fundet en løsning til hvordan det fungere nemmest for jer?

Jeg er selv ved at lave nogle affiliate sider hvor automatisk prisopdatering er et must pga alle de vare numre der bliver præsenteret.

Få fat i webshoppens XML feed og hiv priserne ud fra dette.

Har selv en side, hvor jeg skrev til 8 webshops og de ville være med og om de ville udleverer deres XML feed. Da jeg først fik de 3 største med, var det nemt nok at få de mindre med. Jeg har dog ikke fået det færdigt endnu, men det skulle kunne lagde sig gøre med XML feed.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24

Kristian Konradsen:
Få fat i webshoppens XML feed og hiv priserne ud fra dette.

Det kræver vel at de har et feed?

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:46

Det har de fleste ellers kan mange af de shopsystemer, der anvendes i dag lave sådan et.

Rigtig mange webshops er jo med på fx pricerunner og det er bare det samme XML feed du skal have fat i.

Mvh

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)