Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er fandme gået for vidt med Facebook grupper & Affiliate!

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Blogger-linket er dødt nu...

Men den har fået næsten 24.000 likes på Facebook :-(

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 18:30

Niels Tybjerg:

Blogger-linket er dødt nu...

Men den har fået næsten 24.000 likes på Facebook :-(

Jeg ser det nu

http://www.facebook.com/ripboy2?v=info

25.626 nu

Jeg har lige anmeldt siden!!

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 18:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er simpelthen fr usmageligt og et ufatteligt godt eksempel på, hvordan affiliatemarketing IKKE skal bruges. Det er præcis denne type "marketing", der er med til at ødelægge det for andre seriøse affiliates. Føj.

Men ja, det ser ud som om, at bloggen er taget ned nu, så det er da rart, at nogen tager det seriøst. Skuffende, at MikkelsenMedia ikke tager det seriøst.

Mvh.

Bo Lyhne

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Hinnerup
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 685
Fra  Partnerdesign.dk Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Bo

Jeg kender ejeren af siden personligt.

Han fik et opkald fra Mikkelsenmedia om at stoppe annonceringen på den måde, og kan godt se det ikke har været etisk korrekt at lave en side med det navn, med henblik på at tjene penge.

God weekend

Mvh 

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 18:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Godaften Aminoer!

Jeg synes personligt at det er en meget smart måde at få besøgende på. Dog synes jeg ikke at man skal tjene penge på andre folks død (med andre ord, førnævnte side er selvfølelig fuldstændig under al kritik!), men hvis vi ser bort fra det, så er det jo en super nem måde at få en masse besøgende på? - og derved tjene penge på diverse reklamer.

Det var alt, jeg vil videre i systemet nu, forsat god fredag aften til jer alle :D!

Hilsen William Frost

:o) 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:02

Uanset hvordan man vender og drejer det, så skal det man laver være i overensstemmelse med det annoncøren ønsker. Over længere tid skal annoncøren altså tjene penge, for at du kan tjene penge og holde en stabil indtægt. 

Hvis en annoncør gerne vil annoncere i sådan nogle facebook-sider, så er det helt fint med mig. Det må blive en sag i mellem annoncøren, facebook-side-ejeren og facebook. 

Desværre har jeg flere gange oplevet nogle der har trukket sig ud, fordi folk laver lidt for smart markedsføring. Det rammer alle affiliates som en boomerang!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:03

Det største problem med affiliate marketing, er jo at annoncøren kun har en delvis kontrol med sin markdsføring.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 21:06

Men det giver dem netop også større grund til at være på vagt og større incitament til at trække sig, hvis de ikke er enige i måden at markedsføre på. Som du også er inde på.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 21:15

Jeg anmeldte også siden/gruppen så snart jeg så den. Skrev ligeledes en ret negativ og moraliserende kommentar til gruppen, men den fik ejeren hurtigt slettet. Jeg har personligt ingen respekt for folk der er så uetiske. Vi vil alle gerne tjene penge, men man skal sgu også gøre det på en ordentlig måde.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 15:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Emil Kroer:

Hej Bo

Jeg kender ejeren af siden personligt.

Han fik et opkald fra Mikkelsenmedia om at stoppe annonceringen på den måde, og kan godt se det ikke har været etisk korrekt at lave en side med det navn, med henblik på at tjene penge.

God weekend

Mvh 

Spørg ham lige hvordan man kan synke så lavt? Det er mig en gåde at man kan falde i søvn om natten og vide at man tjener penge på at lave en så kaldt mindeside om personen? Det er jo fuldstændigt grotesk.

Side 3 ud af 8 (80 indlæg)