Så det er din skyld at det er nødvendigt for mig at bo i sverige? Samt at man ikke kan få lov til at bo med den man har lyst til? Samt at folk der arbejder og taler dansk ikke må bo her fordi de ikke lige passer ind? Come on..... Hele udlængingeloven er et stort makværk som der skal ryddes op i.... Naturligvis skal der være regler, men lige nu er danmark ved at lukke sig inde.... |
Niels Henriksen:Jørgen Olsen:Tak DF. I har min stemme.Så det er din skyld at det er nødvendigt for mig at bo i sverige? Samt at man ikke kan få lov til at bo med den man har lyst til? Samt at folk der arbejder og taler dansk ikke må bo her fordi de ikke lige passer ind?
Come on..... Hele udlængingeloven er et stort makværk som der skal ryddes op i....
Naturligvis skal der være regler, men lige nu er danmark ved at lukke sig inde....
Hovsa - sarkasmen var vidst ikke tydelig nok - og måske upassende - det beklager jeg.
Det gør mig ondt at du er nødt til at bo i Sverige. Gældende lovgivning er bebyrdende for undertegnede i ligeså høj grad, så jeg forstår hvad det drejer sig om.
Du ønskes en super dag ! :-)
Bliv gratis medlem