Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rødvin - rigtig godt tilbud

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et rigtig godt tilbud på rødvin til dig. 

Som forholdsvis nystartet iværksætter indenfor vinbranchen må jeg nu indse at jeg har været alt for optimistisk med indkøb af rødvin. jeg er desværre gået direkte  i 'stort indkøb, stor rabat' fælden. Du skal ikke have ondt af mig, sådan er det også at være iværksætter - men du kan derfor nu købe rødvin til en kanonpris hos mig.

Jeg har valgt at sætte de fleste af de indkøbte vine ned til kostpris for en periode for at reducere varelageret så det passer til min vinshops nuværende omsætningshastighed. 

Det er direkte import fra Frankrig og Italien så der er virkelig gode muligheder for en god handel her -  selv for andre vinhandlere, hoteller og restauranter kan disse tilbud være af interesse:

http://www.vine.dk/news/23/OPRYDNINGSSALG-%252d-Gode-vintilbud-her.html

Det er nu du har muligheden for at indkøbe vin-julegaverne til ansatte og forretningsforbindelser til en kanon pris.

Vh

Jan

www.vine.dk

Jeg sælger helst a kasser a 6 vine af gangen uden at skulle blande kasser af forskellige vine.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan,

Hvor store partier ligger du inde med, og har du mulighed for at sende navne, priser m.m. på partierne?

Du kan evt. sende en privat besked, så kan vi se hvor meget vi kan aftage.

Mvh

Peter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)