Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google og SEO

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 21. Jun 10
Indlæg ialt: 216
Fra  Spot It Online Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Fireball:

Jeg ville bare have det bekræftet en gang for alle. Kan vi så blive enige om at, vi skriver korrekt dansk for at give læseren, den bedste oplevelse, og ikke for at tilfredstille Google

Google er jo i principper lige glade med hvad du skriver !

men- Hvis Google skal finde din side frem i resultatlisten ved en søgning. Så skal Google jo have en fornemmelse af at din side er relevant for den der søger.

Bliver der søgt på tomater, vi det være en rigtig god idé at bruge ordet "tomater" i den tekst der er på ens side, hvis man gerne vil findes frem når der bliver søgt på tomater. Jo mere du skriver om tomater og bruger ordet "tomater" jo mere relevant vil din side blive opfattet af både mennesker og Google når man søger information om tomater. Brug derfor ordet "tomater" der hvor det vil falde naturligt ind i teksten, så det giver mening for læseren.

-Carsten

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:56

Jo det er jeg klar over, det er bare for at rydde den forvirring af vejen, der muligvis opstod i forbindelse med et indlæg jeg havde om SEO artikler.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:32

Mikkel deMib Svendsen:

Målingerne af hvor lang tid brugerne er på et site etc. kommer hovedsageligt fra Googles Toolbar - ikke fra deres crawlere. Det kan de ikke se.

Jeg er af den opfattelse, at Google MEGET aktivt anvender data direkte fra søgeresultaterne.

Prøv at tage en "Vis kilde" i Googles søgeresultater. Så vil du se Javascript, der præcist kan fortælle Google alt om, hvordan folks søgemønstre er.

Så det er "Piece of Cake" for Google at se, hvor lang tid folk har været på en hjemmeside inden de søger videre - om de søger videre på samme termer osv.

DETTE er i min verden een af de vigtigste kriterier for et godt kvalitetsresultat, da Google her har nemt ved at se, hvem der bouncer, hvilke søgeord de bouncer på og om de kommer tilbage fra samme side, som de blev sendt hen til - helt uden Google Toolbar

Derfor er det en rigtig god idé at beholde de besøgende på hjemmesiden med interessant indhold - og jeg er overbevist om, at det alene er med til at løfte dine placeringer på Google - alt andet lige.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:03

Christian, du blander tingene sammen. Jeg svarede at det ikke er crawleren der kan måle brugernes handlinger på sitet. Og det er helt korrekt. Det er også korrekt, at de fleste af den type informationer stammer fra Toolbaren.

Google har tracket clicks stort set altid, men det er begrænset hvor meget de har brugt dette.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)